Je glimlach van vandaag

Not really, kdeed de doos open en kmoest lachen over de rant die em deed een tijd geleden over steak ^^
Tis dan nog precies of de ramt was niet terecht? Je hebt toch dat gifke gezien van onze vriend Tonerider?

De wereld op zijn kop. 🤦

Ik ben de rare omdat ik niet tegen slecht weer kan in de ZOMER
Ik ben de rare omdat ik pizzas van de Aldi geen pizzas vind
Ik ben de rare omdat er iemand een onding als de airfryer uitgevonden heeft en er dan nog zijn die het lot helemaal tarten door er f*cking biefstuk in te stomen.

Generatie Z heeft zijn intrede gedaan 😔

Ik ben de rare omdat er iemand een onding als de airfryer uitgevonden heeft en er dan nog zijn die het lot helemaal tarten door er f*cking biefstuk in te stomen.
Trouwens, met je eerste 2 puntjes ga ik ook akkkoord zenne ;)
Ne steak wil ik ook heel kort zien zwemmen in de boter, maar gehaktbroodje en kipfilet zijn echt super lekker uit de airfryer!
Blijft de kip dan sappig genoeg? Want ik kan niet goed tegen zo van die uitgedroogde kurk lapjes...:unsure:

Blijft de kip dan sappig genoeg? Want ik kan niet goed tegen zo van die uitgedroogde kurk lapjes...:unsure:
Absoluut! Ik doe die in zo een lasagnebakske, kruiden erop en de hond kan altijd nog vocht uit het bakske likken nadien, is soms wat spelen met de minuten en bij ongelijke stukken merk je dat de randjes soms wat hard zijn, maar de hond vind dat niet erg hier 😋

Trouwens, met je eerste 2 puntjes ga ik ook akkkoord zenne ;)

Van Mulan en Tonerider moet je nooit kooktips aannemen. @Mulan serveert het op haar grote borsten omdat het maar dan is dat mensen het willen opeten. @Tomski is de man die je moet hebben.

Absoluut! Ik doe die in zo een lasagnebakske, kruiden erop en de hond kan altijd nog vocht uit het bakske likken nadien, is soms wat spelen met de minuten en bij ongelijke stukken merk je dat de randjes soms wat hard zijn, maar de hond vind dat niet erg hier 😋
Als de hond je referentie is dan doe je het verkeerd. Lasagnebakje van de Aldi?

Tis dan nog precies of de ramt was niet terecht? Je hebt toch dat gifke gezien van onze vriend Tonerider?

De wereld op zijn kop. 🤦

Generatie Z heeft zijn intrede gedaan 😔
Troost u, vanaf volgende week kunnen we weer zagen dat het te warm is ;)

Terug
Bovenaan