Je glimlach van vandaag

Het weer nu is toch zalig? Net een middagwandeling achter de rug die toch wel deugd heeft gedaan.
19 graden Celcius en een klein briesje, soms wat miezer regen.

Een externe audio interface hebben is met die online meetings ook een zaligheid, je kan je microfoon via een simpele druk op de interface muten. En beeld zet ik standaard af, meestal moet er iemand presenteren en niemand die naar die mensen kijkt dan...

Enige echte nadeel van zo thuiswerken: mijn bureau krijgt dagelijks een herschikking. Laatst de zetel, de kasten en de tafels in de bureau weer herplaatst. Zo blijft ne mens wat actief tijdens het werk :)
Zalig.. Zeg dat tegen degene die nu water aan het scheppen zijn.

Het is half juli en de hele dag pikkedonker. Ik weet niet wat er daar zalig aan is. Ik hoor nochtans overal iedereen klagen dus je bent een uitzondering.

Het is half juli en de hele dag pikkedonker. Ik weet niet wat er daar zalig aan is. Ik hoor nochtans overal iedereen klagen dus je bent een uitzondering.
Ik kan daar soms echt van genieten. Lange wandeling, warme choco en dan filmke serie kijken.

Maar eerlijk , het mag wel eens wat zonniger worden ja

Ik kan daar soms echt van genieten. Lange wandeling, warme choco en dan filmke serie kijken.

Maar eerlijk , het mag wel eens wat zonniger worden ja
Ja ik ook in de winter 😁. Koude wandeling en dan voor de tv met de cross en een warme choco met amaretto 😍

Over smaken en goesting valt nu eenmaal niet te discussiëren

Eerlijk gezegd is zagen over het weer een nationale hobby, of zo lijkt dat soms. Te droog, te nat, te warm, te koud. Overstromingen wens je natuurlijk niemand toe, maar zoals het hier nu is, wat grijs met af en toe miezer, dat kan me nu niet echt schelen.

ik zat vandaag door mijn nieuwe job 6u in de bestelwagen. Als de zon op zo'n joekel van een raam schijnt is het heel snel te warm (vooral waar de zon rechtstreeks op schijnt, benen bv), dus ik vind het niet zo erg dat het wat donkerder is :)

Bijde lekker. Maar de ultimate bacon king is voor mij de beste
Ne Long Chicken daar is wel goed spul, helaas de laatste tijd in Bilzen wel inclusief 3 soeplepels mayo er tussen zodat je met elke hap ne teelepel mayo binnen krijgt ( ale nog altijd beter dan een gort droog broodje i guess )

Wel vreemd, ge krijgt daar veel saus tussen een Big King of Long Chicken maar die cheese of dubbel cheeseburgers daar zijn altijd gortdroog.

Terug
Bovenaan