Je glimlach van vandaag

Wij hebben voor onze hond speciaal een decoy-schoen voorzien. Een oude, versleten schoen die bij de deftige schoenen staat en die hij - waarschijnlijk door de doordringendere geur - steevast gaat stelen wanneer hij hondenkwaad wil uithalen. We moeten er alleen aan denken gespeeld verontwaardigd te zijn als hij met die schoen weg is, want anders gaat hij toch ook andere schoenen halen om onze aandacht te trekken.
De onze doet dat met sokken. Misschien moet ik eens een @kay-gell sok creëren om het af te leren.

De ex van mijn man gaat trouwen!!
Hallellujah praise the Lord!!🙌

Dit nieuws is mijn glimlach voor het hele jaar 2020, 2021 t.e.m. 2057.:laugh:

Ze hoopt vooral op een begrafenis denk ik 😈
Haha nee zo slecht ben ik nog niet.:laugh:
Het is nog altijd de mama van die lieve meid.
Geen Ali Mentatie meer dan?
Hij geeft dat en dubbel zo veel en gaat zo blijven tot ze 18 is plus hij heeft een aparte spaarrekening voor zijn dochter dus nee, geld is geen issue. We zijn vooral blij dat we verlost zijn van haar gekanker.

Dat doet me eraan denken.

Een koppel dat recent uit elkaar is gegaan.

Ik zag haar passeren via 'voorgestelde contacten' op fb. Of hoe die optie ook juist heet.

Ik klik haar profiel aan, zie ik ze in een zoo met een vent, met een hoop hartjes rond. Ik vond het verdacht.
Ik klik het profiel van die vent aan, zie ik daar een post: "vent heeft een relatie met wicht sinds ergens in maart."

Lol, niet veel eerder is het koppel uit elkaar gegaan.
Dus vermoedelijk waren die 2 al stiekem een nieuw koppel, ging ze vreemd, en weet hij het zelfs nog niet. (Van social media kent hij sowieso niets, het volgen doet hij niet, kan amper google gebruiken.)
Beter nog, het is ene van haar werk.

Erg, maar ik zeg niets. Zijn mijn zaken niet.

A14Xt5-UAPL._AC_CLa%7C2140%2C2000%7C61VAs3tk5FL.png%7C0%2C0%2C2140%2C2000%2B0.0%2C0.0%2C2140.0%2C2000.0._UL1500_.png

Ik moest spontaan aan enkelen hier denken toen ik deze zag. 😁

Vul gerust zelf in aan wie jullie denken 😝

Vrouw heeft eindelijk werk en bij AB Inbev.

Nadeel is wel dat het als HR-interim is. Het stomme is dat ze een laag brutoloon opgaf om niet uit de boot te vallen als niet-Nederlandstalige maar wat heeft het interimkantoor gedaan? Dat bedrag aan AB Inbev gegeven als haar feitelijke loon. :wallbash:Ze is 31 heeft 7 jaar ervaring in HR als leidinggevende en gaat ze hier nu werken aan een startersloon. Achja. Het is een start. Als alles goed gaat wil ze wel snel opslag vragen en overstappen naar ABI als interne.

Vrouw heeft eindelijk werk en bij AB Inbev.

Nadeel is wel dat het als HR-interim is. Het stomme is dat ze een laag brutoloon opgaf om niet uit de boot te vallen als niet-Nederlandstalige maar wat heeft het interimkantoor gedaan? Dat bedrag aan AB Inbev gegeven als hij feitelijke loon. :wallbash: Ze is 31 heeft 7 jaar ervaring in Hr als leidinggevende en gaat ze hier nu werken aan een startersloon.
het interim betaalt dat bedrag aan jou en de interim casht de volle pot bij AB inbev.

het interim betaalt dat bedrag aan jou en de interim casht de volle pot bij AB inbev.
Interim krijgt toch maar bepaald percentage op het gegeven brutoloon? Zij zijn ook gebaat bij een hoger bruto, maar kiezen zoals in dit geval vaak eieren voor hun geld. Beter een lage commissie, dan geen commissie.

Heb na jaren een nieuwe gsm, gisteren gekocht. De luxe van een gsm die niet blokkeert en vooral: ik moet hem niet 3x per dag opladen. Heb hem 1x opgeladen gisterenmiddag en still going. Bij mijn vorige overleefde die de nacht niet eens en dat ding viel gewoon uit bij 40%. Plus ik kan bellen zonder dat ik gesprekken op speaker moet zetten om iets te horen! T leven is schoon.

Heb na jaren een nieuwe gsm, gisteren gekocht. De luxe van een gsm die niet blokkeert en vooral: ik moet hem niet 3x per dag opladen. Heb hem 1x opgeladen gisterenmiddag en still going. Bij mijn vorige overleefde die de nacht niet eens en dat ding viel gewoon uit bij 40%. Plus ik kan bellen zonder dat ik gesprekken op speaker moet zetten om iets te horen! T leven is schoon.
Hier idd in een gelijkaardig schuitje waarbij ik toegangstickets zowaar terug uitprint omdat ik er niet op vertrouw dat de batterij het uithoudt tussen parking en ingang 🤪. Power bank is wellicht tijdelijk alternatief maar da’s weer extra gesleur.

Hier idd in een gelijkaardig schuitje waarbij ik toegangstickets zowaar terug uitprint omdat ik er niet op vertrouw dat de batterij het uithoudt tussen parking en ingang 🤪. Power bank is wellicht tijdelijk alternatief maar da’s weer extra gesleur.
True. Ik vertrok naar mijn werk ‘s ochtends met een volle batterij en tegen de namiddag wou ik eens iets opzoeken of bellen en het ding viel gewoon uit terwijl de batterij nog aangaf 30 of 40% te hebben. De frustraties. Same met die tickets, ik deed da ook, altijd mee op papier :biglaugh:

Interim krijgt toch maar bepaald percentage op het gegeven brutoloon? Zij zijn ook gebaat bij een hoger bruto, maar kiezen zoals in dit geval vaak eieren voor hun geld. Beter een lage commissie, dan geen commissie.
Dat hangt er vanaf hoe het geregeld is. Ik heb al gesolliciteerd dat het bedrijf waar ik kwam niet wist hoeveel ik zou verdienen, ze hadden enkel een overeenkomst met de interim om een geschikt iemand te sturen aan een bepaalde prijs.

Dat hangt er vanaf hoe het geregeld is. Ik heb al gesolliciteerd dat het bedrijf waar ik kwam niet wist hoeveel ik zou verdienen, ze hadden enkel een overeenkomst met de interim om een geschikt iemand te sturen aan een bepaalde prijs.
Nog nooit van gehoord. Ik zou in zo'n geval zelfs durven vragen wat ze zelf als maximaal loon zien, om daarmee naar die interim te stappen. Bij ons worden contracten elke week naar zowel WG als WN gestuurd, iedereen weet dus wat er verdiend wordt, alleen weet de WN niet wat de WG als extra percentage moet betalen.

Kan me ook niet voorstellen dat een WG niet naar zijn WN gaat om te vragen welk uurloon of maandloon hij nu juist krijgt? Die WG gaat er toch nooit mee kunnen lachen dat de interim hem aan het afzetten is?

Terug
Bovenaan