Je glimlach van vandaag

Sinds dat wij een tondeuse hebben, moet ik niet meer naar de kapper gaan. Ik haatte het echt om naar de kapper te moeten gaan. Enorme tijdsverspilling en met de tondeuse spaar je ook nog eens wat centjes uit :)
Dat heb ik al 10jaar. Maar us
Nu aan vervanging toe.
ik wil eentje met metalen kammetjes en toch wel degelijk.
welke heb jij?

img.png

Dochter die zich toch al wat beter voelt en voorlopig geen koorts meer maakt, vannacht nog 39.5. misschien dat het dan toch gewoon de eerste tand is... Maar we houden haar voor de zekerheid morgen nog thuis van de crèche. Halve dag verlof en schoonzus die er op komt passen thuis. Toch ook maar nog eens naar kinderarts gaan, ze is al te veel ziek geweest de laatste maanden en ben toch ongerust dat die Corona in februari er ook voor iets tussen zit.

En nog iets iets. Vrijdag voor het eerst naar de pedicure geweest, mijn voeten hebben er nog nooit zo goed uit gezien, had veel last van kloven. De behandeling zelf was ook aangenaam, maar t was dan ook een schoon poppemieke, dat maakt alles beter. 😋

Wij hebben op dit moment een aantal topsport ploegen in house, kan ik u interesseren in babes in bikinis in het zwembad? Voor mevrouw zijn er de physio-heren die behoorlijk aangenaam voor het oog zijn. Het is een minder exclusief evenement en natuurlijk bekt het minder makkelijk in gesprekken met vrienden en familie maar dit is ons beste alternatief.
Excuseer! Wie denkt u wel dat we zijn? Plebs dat naar bikinis en gespierde mannen gaat kijken? Nee, wij verkiezen cultureel verantwoorde reetspleten! Zeg maar aan uw manager, *leest naamkaartje*, mevrouw Squidward, dat wij enkel genoegen nemen met een toparrangement met een fotoshoot tussen de reetspleten.

Excuseer! Wie denkt u wel dat we zijn? Plebs dat naar bikinis en gespierde mannen gaat kijken? Nee, wij verkiezen cultureel verantwoorde reetspleten! Zeg maar aan uw manager, *leest naamkaartje*, mevrouw Squidward, dat wij enkel genoegen nemen met een toparrangement met een fotoshoot tussen de reetspleten.
Excuses, meneer. Ik kan u volgende aanbieden: klusjesdienst van oorsprong Albanees kan eventueel morgen gezien worden tussen 8u en 12u30. Hij zal op dat moment vloerverwarming leggen dus de kans op ‘spleet-spotting’ is sterk aanwezig. Dit is weliswaar niet de oer-Vlaamse spleet van de NMBS werf maar niettemin van kwaliteit. En twee vouchers voor een gratis cocktail.

Excuses, meneer. Ik kan u volgende aanbieden: klusjesdienst van oorsprong Albanees kan eventueel morgen gezien worden tussen 8u en 12u30. Hij zal op dat moment vloerverwarming leggen dus de kans op ‘spleet-spotting’ is sterk aanwezig. Dit is weliswaar niet de oer-Vlaamse spleet van de NMBS werf maar niettemin van kwaliteit. En twee vouchers voor een gratis cocktail.
Is er kans op het zien van holbaard? Dit lijkt me toch wel een vereiste van een kwalitatieve reetspleet? De cocktails mag je behouden want ik wil kunst nuchter kunnen bewonderen.

Is er kans op het zien van holbaard? Dit lijkt me toch wel een vereiste van een kwalitatieve reetspleet? De cocktails mag je behouden want ik wil kunst nuchter kunnen bewonderen.
Verontschuldigingen meneer, wij zijn maar een klein hotel en dus is ons aanbod beperkt. Het enige wat wij eventueel nog kunnen voorzien is een taxi heen en terug naar de opbouw van een nieuw museumgebouw. Daar kan u de originele, Oer-Vlaamse versie spotten maar dat moet van achter een nadar. Indien niet aan uw wensen voldoende, kan ik enkel aanraden om uw verblijf met een maandje uit te stellen.

Verontschuldigingen meneer, wij zijn maar een klein hotel en dus is ons aanbod beperkt. Het enige wat wij eventueel nog kunnen voorzien is een taxi heen en terug naar de opbouw van een nieuw museumgebouw. Daar kan u de originele, Oer-Vlaamse versie spotten maar dat moet van achter een nadar. Indien niet aan uw wensen voldoende, kan ik enkel aanraden om uw verblijf met een maandje uit te stellen.
Klinkt goed. Wij wensen ons bezoek dan te starten met de Albanese versie als hors-d'oeuvre en nadien de Oer-Vlaamse versie als hoogtepunt. Ik kijk er alvast naar uit.

Ouder vs jonger in ‘pop’cultuur.
Kreeg telefoon voor reservatie restaurant. Ik ga dat gaan doorgeven:

‘Reservatie voor De Cock’
*de twee 40+ kelners en ik - in perfecte samenzang: met Cee Oo Cee Kaa*
*de 20-something kelners: W.T.F?

Da gevoel heb ik hier opt werk ook regelmatig.
'The Simpsons' of 'Friends' one-liners vertellen opt kantoor en dan als reactie krijgen: 'ah,,,nooit gezien'

De jeugd van tegenwoordig, ze gooien er met hun klak naar.

Dat heb ik al 10jaar. Maar us
Nu aan vervanging toe.
ik wil eentje met metalen kammetjes en toch wel degelijk.
welke heb jij?
Ik knip mijn haar zelf al een jaar of 8 en mijn philips tondeuse van 50 euro heeft het onlangs begeven. Ik heb een Wahl elite pro clipper gekocht en is echt een robuust ding. Het is wel zwaar en trilt wel veel, maar zover ben ik er tevreden van.

Dochter die naast mij op de zetel kruipt, zich heel dicht tegen me aan vlijt... Me diep in de ogen kijkt, zachtjes haar hand op mijn mond legt... En me dan op de neus likt! 😂😂😂😂

Preventief de hand op mijn mond is omdat ze weet dat ik gegarandeerd wraak neem 😈😏

Ik ben zo een warhoofd. Ik doe precies altijd mijn schoenen op twee verschillende plaatsen uit. Nog een geluk dat onze Golden Retriever altijd de ene schoen terug weet te vinden en die dan preventief bij zich houdt. Wat een attent hondje is het toch!

Ik ben zo een warhoofd. Ik doe precies altijd mijn schoenen op twee verschillende plaatsen uit. Nog een geluk dat onze Golden Retriever altijd de ene schoen terug weet te vinden en die dan preventief bij zich houdt. Wat een attent hondje is het toch!
Tijdens de zwangerschap de onze maar ineens aangeleerd om mijn schoenen te apporteren, scheelt in bukken 😝
gelukkig dat ik er geen tientallen paren van heb want meermaals "neen, ANDERE schoen" moeten zeggen... En die van jou doet dat spontaan? Hoe bekwijld krijg je ze terug?

Wij hebben voor onze hond speciaal een decoy-schoen voorzien. Een oude, versleten schoen die bij de deftige schoenen staat en die hij - waarschijnlijk door de doordringendere geur - steevast gaat stelen wanneer hij hondenkwaad wil uithalen. We moeten er alleen aan denken gespeeld verontwaardigd te zijn als hij met die schoen weg is, want anders gaat hij toch ook andere schoenen halen om onze aandacht te trekken.

Tijdens de zwangerschap de onze maar ineens aangeleerd om mijn schoenen te apporteren, scheelt in bukken 😝
gelukkig dat ik er geen tientallen paren van heb want meermaals "neen, ANDERE schoen" moeten zeggen... En die van jou doet dat spontaan? Hoe bekwijld krijg je ze terug?
Hij maakt er een punt van om ze ‘gewoon’ te nemen. Dan zie je hem (diep in slaap ;)) met een schoen op een vijf centimeter van hem.
Als hij de schoen van mijn man vast kan krijgen, ja die binnenkant moet compleet afgelikt. Dan steekt die zijn voet er in *squish*

Nog decoy schoen geprobeerd. Verontwaardigde Golden. Hij wil alleen ‘echte’ kuren uithalen.

Terug
Bovenaan