Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai, gij sport veel zeker?Ne grote zak lays pickles en nen duvel!
Derde time héAmai, gij sport veel zeker?
Ik verbrand dat welAmai, gij sport veel zeker?
Ik ben vanmiddag weer gaan gravelbiken. Onder de middag rap 15km gaan knallen door bos/veld. Doe ik nu regelmatig.Hier was het een Martha (sexy blonde, wreed lekker biertje) en hipster quinoa-chips met jalapeño smaak. En dat na een (te kort) gravelritje (Te lang met de buurman staan kletsen om de buien voor te blijven, maar soit een goeie babbel is ook plezant é).
Dat doet deugd idd, ik doe dat ook soms. Hoeft niet veel te zijn, gewoon eens uitwaaien.
Toen het nog wat frisser was, kroop ik over de middag op de fiets om een uurtje te zwiften.

Ik kan dat niet, zulke ritten ontaarden bij mij altijd in een "goh, 'k ga hier ne keer naar rechts gaan, 'k ben hier nog niet geweest". VIER UUR LATER (en met een half patattenveld op mijn fiets en rug)...Onder de middag rap 15km gaan knallen door bos/veld.

Is uw vrouw zo zwaar dan?Topweek gehad. Alleja mijn vrouw toch maar onrechtstreeks ik ook.
Ze heeft een nieuwe job die echt iets is voor haar (kunst, sport en cultuur aan de gemeente) waardoor we dus ook een 2de auto nodig hadden.
Een lichte vracht gescoord bij de officiële dealer voor een spotprijs (4000€) die echt nog in nieuwstaat is. Zelfs in de laadruimte zit er geen krasje.
Happy wife, happy life.
Valt mee want ze vroegen of er een trekhaak op moest en het was niet nodig.Is uw vrouw zo zwaar dan?

Deze post werd u gebracht door: PepsiVandaag naar boudewijnpark geweest met de dochter, berekend risico met de regen.
1. Super rustig, slechts enkele keren moeten aanschuiven en dat dan slechts voor enkele minuten, echt top naar drukte toe dus!
2. Goed gegokt en ècht iets gekozen wat perfect is voor een driejarige, ook geen evidentie voor een eerste keer "pretpark"
3. Mijn dochter is gek op regen. Dus terwijl iedereen schuilplaatsen zoekt eens de weersvoorspellingen kloppen, heb ik er eentje die euforisch de druppels op zoekt. Terwijl ze enthousiast van plas tot plas springt, klinkt er muziek door de luidsprekers. Dochter begint een beat te "springen".
Ik dacht "foert!" en begin lekker mee te dansen, gewoon een zalig momentje puur genieten.
Wat verderop liepen nog mensen... Zie ik dat de man in het gezelschap achterwaarts loopt én ook lekker mee danst met ons!![]()
Ik snap em niDeze post werd u gebracht door: Pepsi
Is toch zo typisch een pepsi reclameke? Mensen die vrolijk in de regen staan te dansen, anderen die spontaan meedoen?Ik snap em ni![]()
Ik ook nietIk snap em ni![]()