Bernie.be
Well-known member
Bijna independence day
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijna independence day
Neen hé, dat was zondag.Bijna independence day

![]()
Straaljager moet plots opstijgen en onderbreekt persconferentie
De Spaanse premier en de Litouwse president gaven donderdag een persconferentie op de militaire luchthaven van Šiauliai, in Litouwen. Ze deden dat voor een gestationeerd gevechtsvliegtuig dat onverwacht moest opstijgen. In bovenstaande video ziet u hoe in allerijl de hangar vrijgemaakt moest...www.standaard.be
- 'Yo Alejandro'
- 'Si Pablo?'
- 'Zegt is tegen die pipo's dat ze van voor mijne vlieger moeten!'
![]()
dus ga morgen eens langs de okay moeten passeren. (terwijl het normaal nog altijd aan mijn ex is om het eten en drinken te kopen, maar daar moet ik dus niet meer op vertrouwen).Ik moest net nog aan het forum denken toen ik dit tegenkwam op Facebook:Het stoofvlees zit in de diepvriezer voor een andere keer.
Nu is het bereide krielpatatjes met een gebakken kippebil. het enige werk aan mijn maaltijd is het op mijn bord smijten, eventueel aanvullen met een potke groentemacedoin, bruin bonen of appelcompote en het binnen werken.
Wel gemerkt dat het bier op is.dus ga morgen eens langs de okay moeten passeren. (terwijl het normaal nog altijd aan mijn ex is om het eten en drinken te kopen, maar daar moet ik dus niet meer op vertrouwen).
Uit respect voor de beenhouwer die het bereidt heeft?stoofvlees bij den beenhouwer: 12€
bereid stoofvlees bij dezelfde beenhouwer: 12.20€
ik weet niet waarom ik nog maar een poging zou moeten ondernemen om het zelf te bereiden.![]()
Gebakken? Ziek aan het worden ofzo?Het stoofvlees zit in de diepvriezer voor een andere keer.
Nu is het bereide krielpatatjes met een gebakken kippebil. het enige werk aan mijn maaltijd is het op mijn bord smijten, eventueel aanvullen met een potke groentemacedoin, bruin bonen of appelcompote en het binnen werken.
Wel gemerkt dat het bier op is.dus ga morgen eens langs de okay moeten passeren. (terwijl het normaal nog altijd aan mijn ex is om het eten en drinken te kopen, maar daar moet ik dus niet meer op vertrouwen).

euh, dat bereid stoofvlees is ook door de beenhouwer bereidt?Uit respect voor de beenhouwer die het bereidt heeft?
ik heb het niet gebakken he: de beenhouwer heeft dat gedaan. Ik kan er ook niet aan doen dat hij geen airfryer gebruikt, 't is hier dan ook maar een boerendorp he.Gebakken? Ziek aan het worden ofzo?
Is dat gene #me too situatie?Daarnet gaan helpen in ne nieuwe blok waar ik de mensen nog niet zo goed ken.
Garage stond onder water dus geholpen met het water weg te krijgen.
Zo 2 vrouwkes komen bij mij staan
"ah, gij zijt de syndicus"
"Gij sport precies veel hé, amai"
"Blijft es staan, ik ga ne foto van u maken voor aan mijne man te laten zien"
![]()
Kay-gell, de nieuwe generatie poolboysDaarnet gaan helpen in ne nieuwe blok waar ik de mensen nog niet zo goed ken.
Garage stond onder water dus geholpen met het water weg te krijgen.
Zo 2 vrouwkes komen bij mij staan
"ah, gij zijt de syndicus"
"Gij sport precies veel hé, amai"
"Blijft es staan, ik ga ne foto van u maken voor aan mijne man te laten zien"
![]()

Wellicht is het bereid stoofvlees 60% saus en 40% vlees, en het onbereid stoofvlees 100% vlees?stoofvlees bij den beenhouwer: 12€
bereid stoofvlees bij dezelfde beenhouwer: 12.20€
ik weet niet waarom ik nog maar een poging zou moeten ondernemen om het zelf te bereiden.![]()

De geriatrisch versie was het dan toch?
De geriatrisch versie was het dan toch?

Cougars?Ja idd. Jaar of 55 waren ze.
![]()