Je glimlach van vandaag

Heeft die geen vrouw en kind? Kind weet ik zeker, maar of hij nog samen is met de moeder weet ik niet.

Het weer! 😍
21 graden, zonnetje én een briesje, absolute perfectie dus!

En dat weet ik omdat ik net de hond uitgelaten heb... 2de glimlach :
Sinds kort is er een hond op ons traject die helemaal tot aan de straatkant van zijn schutting kan (vroeger was er een poortje toe 10m voor de rand, nu kan hij dus neus aan neus komen ambras maken met die van mij).
Om een schouder uit de kom te vermijden, loop ik dus aan de overkant van die straat. Hond komt venijnig blaffend naar de schutting gerend, de mijne stapt door maar houdt 'm toch wel nauwlettend in de gaten en loopt *ponk* tegen een lantaarnpaal op het voetpad 😂😂😂
Voor ne keer dat ik het niet ben 😋
Onze hond, Golden Retriever, blijft stoïcijns bij andere honden én katten. Als die een kat ziet, dan zit Miauw zich op te blazen en van haar tak te maken en de hond staat daar ‘wtf voor beest ben jij?’
Bij vogels is het wel volledige gekte. Ik denk oprecht dat hij ooit nog gaat leren vliegen om er toch maar aan te kunnen.

Die vapona antimuggenstekkers werken zo goed dat ze door mijn raam komen binnengevlogen en gewoon na even al met een bzzZZzzzzzzzz dood neervallen. Kan nie gezond zijn, maar zooooooo satisfying. :love:

Ik kan me vaag identificeren met 1 van de 2... 😂

Ik kan me vaag identificeren met 1 van de 2... 😂
Dat is gewoon ik na een avond zuipen en ik na een avond niet zuipen.

glimlach van gisteren....vriendin die zei dat ik toch wel heel vermagerd ben.....yaay, eindelijk erkenning voor uw moeite. Die erkenning hebben we dan samen gevierd met een groot coupe vanilleijs :ROFLMAO:

@kay-gell zijne kleine 😁😁😁

(al doen mijn dochter en ik dat ook hoor 😋)

Wa ne kleine held :love:

Nu dacht ik echt dat die kleine in de lade ging kakken
Beetje ne anticlimax 😅

glimlach bij een ergernis: overinformatie!!

Ik laat mijn personenbelastingen invullen door accountant, en die doet dat meestal na de grote vakantie (hebben tijd tot half oktober zo)

deze morgen:
mail notificiation van burgerprofiel: heeft u uw belastingen al ingevuld?
mail van ebox: nieuw bericht van burgerprofiel: heeft u uw belastingen al ingevuld?
mail van doccle: u heeft een nieuwe bericht van ebox. heeft u uw belastingen al ingevuld aangeboden door burgerprofiel

op de telefoon: notificatie van de 3 mails
notificatie van doccle app over de aanwezigheid van 1 nieuwe bericht van ebox

:lol:

Terug
Bovenaan