Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fixed that for you.Een Belg, een Nederlander, Een Fransman en een Duitser hadden afgesproken op café.
De Nederlander bestelde een Heineken
De Fransman bestelde een 'vin rouge'
De Duitser bestelde een pilsner.
De Belg was er niet want die was nog op het EK
Een Belg, een Nederlander, een Fransman, een Duitser en een Portugees hadden afgesproken op café.
De Nederlander bestelde een Heineken
De Fransman bestelde een 'vin rouge'
De Duitser bestelde een pilsner.
De Portugees bestelde een porto.
De Belg was er niet want die was nog op het EK
FTFY.Fixed that for you.
Euh. Gij komt hier bluffen met uwe nieuwe pc. En dan vraagt ge nog om u oraal te bevredigen?Een nieuwe pc ondertussen.
De vorige had het na 9 jaar (zeer) intensief gebruik begeven.
Vermoedelijk de psu of het moederbord, maar na 9 jaar tja, tijd voor een nieuwe.
Was nog een i7 2600. Wel verscheidene upgrades gegeven.
Toch lang mee kunnen gamen.
Nu een i7 10700.
Dit is voor jullie de meest nuttige info van de dag.
Nu, kniel voor mij.

Volgens mij zijn er wel enkele ironische posts tussen, maar sommige mensen zijn echt dom.![]()
40+ Posts That Make Us Worry About The Future Of Humanity - The Rockets Science
The internet is one of the most ground-breaking inventions in human history. The internet has done some truly amazing things for our society. We have—quite literally—a world of information at our fingertips. Everywhere we go, we carry a small device that somehow gives us access to more...therocketsscience.com
Kan je die 50 procent staven? Of is dat eerder een buikgevoel?Ik gok dat het 50% "grapje" is, en 50% "idioot". Het is door die 2e 50% dat ik dit onmogelijk mijn glimlach van de dag kan noemen.

=>Kan je die 50 procent staven? Of is dat eerder een buikgevoel?![]()
Graag terug bannen graag !!!![]()
Voel u geprivilegieerd.Euh. Gij komt hier bluffen met uwe nieuwe pc. En dan vraagt ge nog om u oraal te bevredigen?![]()

Het wordt beter en beterdacht al dat dienen pa mij bekend voorkwam , is blijkbaar ene die nog in een groep dynamite speelde ( cisco kid)
blijkbaar is Matroesjka's op deze ,,koning van de wansmaak'' gebaseerd.Strijker, gewoon een tip, maar post de link naar de poll in de gewone / openingsthread van de challenge.Allez, nog 1 dagje om te stemmen mensen
![]()
Uitdaging - POLL | Foto Challenge #3: Beweging
Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de...www.beyondgaming.be
![]()