Je glimlach van vandaag

Het was lang geleden dat we nog eens konden volop zeveren hier, maar door de nieuwe trol is het toch eens gelukt. Allez en nu een permban hé.

zijn binnenstem?
Zijn stem op minder dan volume 11 van de versterker. Alles wat hij zegt is met groot enthousiasme en veel plezier en het is super schattig maar luuuuuiiiiiiid. Soms is zijn broer dan met iets bezig en vraag ik ‘binnenstem’ dus zachter praten. Dat wordt dan meestal gevolgd door een dramatisch door de knietjes gaan en een zeer diepe zucht ‘ok mama’ … of bij momenten dus met een laken over mijn facade.

Het was lang geleden dat we nog eens konden volop zeveren hier, maar door de nieuwe trol is het toch eens gelukt. Allez en nu een permban hé.

Weer een gouden momentje zeg.
Wat heb ik gemist? :headshake:

Edit: nvm, gevonden :unsure:

Edit 2:

Leuk topic, had nog wel potentieel om enkele pagina's langer te duren. Vooral de plottwist halverwege dat het een gedeelde account was tussen vader en zoon was ook de moeite waard. Al begon ik wel schrik te krijgen toen ik 2 zinnen ver was in die post dat hij ging vermelden dat vader en zoon nog wel meer delen behalve die account.

Laatst bewerkt:
Blij dat ik deel uitmaakte van een thread dat later zal beschouwd worden als "wete nog die ene thread?". Mijn naam zal eeuwig in de archieven schitteren tussen alle andere gouden reacties.

Voor mijn verjaardag de volledige reeks Turtels gekregen van neca

neca-teenage-mutant-ninja-turtles-1990-movie.jpg
Echt super cool. Alleen jammer dat daar links onder nickelodeon staat. Anders was het helemaal af geweest.

Was dat dan User59 of zoiets die altijd bezig was over zijne status? Want my god die heeft het als troll wel heel lang uitgehouden.
Maar dat is niet dezelfde als Elvis denk ik?
Neuh, Elvis komt nooit meer terug. En gezien zijn auditie in de voice of wat was het daar ben ik ook niet overtuigd dat dat echt een troll was.

Mijn glimlach is niet direct het onderwerp op zich, maar vooral de "in de gloria" vibe van het interview met vader (voor de telegraaf, dus met fake hollands accent) en dochter en dan samen met de directrice naar "het gat" gaan zien :laugh:

Terug
Bovenaan