Frieten vant frituur in een airfryer? Ik weet niet naar welke frituur gij gaat maar bij ons geven ze die gebakken mee.
Ikea frietjes mss? Een zak patat en een imbussleutelke.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frieten vant frituur in een airfryer? Ik weet niet naar welke frituur gij gaat maar bij ons geven ze die gebakken mee.
zo middeleeuwsFrieten vant frituur in een airfryer? Ik weet niet naar welke frituur gij gaat maar bij ons geven ze die gebakken mee.
Gij verwart den aldi met een frituur.zo middeleeuws
Ik heb al eens gelezen dat die mensen hun bakkes moeten houden!Ik heb al eens gelezen ergens dat ge dat ook in ene air fryer kunt bakken
Ik zie fouten tegen de beginselen van de chemie, ik reageer. Dat is alles hoorIk wou ook maar een klein overzicht geven van 2 veel voorkomende types binnen de zonnecrème markt hoor.
Beiden hebben hun voor en nadelen, maar de wetenschap helt toch richting de anorganische als meest efficiënte/gezonde voor de gebruiker. Zeker omdat oxybenzone een negatieve effect kan hebben op het endocriene systeem. Natuurlijk heeft zinc oxide ook meer nadelen dan enkel een 'wittere' huid bij gebruik. Het zijn nano partikels die nefast kunnen zijn voor de longen bv.
Als mensen meer details willen of zelfs exact de chemische samenstelling willen kennen dan raad ik hen met veel plezier relevante wetenschappelijke onderbouwde literatuur aan die te vinden is in boeken en artikelen uit betrouwbare bronnen.
Zoals ik zei zijn het 2 veel voorkomende types die ik tegen mekaar wou contrasteren. Qua chemische samenstelling zeker niet mekaars tegenhanger maar wel om deze vergelijking hier te maken.
Qua werking heb je gewoon de belangrijkste eigenschappen herhaald die ik ook al zei, het ene vormt een laag op de huid en weerkaatst de stralen, en het andere wordt opgenomen door de huid en absorbeert de stralen. Vanzelfsprekend komt er veel meer bij kijken maar dat is niet het doel hier. We willen gewoon kort samenvatten wat bestaat en waar mensen best rekening mee houden als ze naar zo een product zoeken.

Oooh, welke? Hier een Senegal papegaaitje.De privé-zoo uitgebreid met 3 papegaaien.
Het volgende zijn geitjes, maar ik moet hun weide nog ruimen komend verlof, ligt vol met brandhout dat ik nog niet op de juiste plek heb gelegd.![]()
2 kleinere: Zwartmasker dwergpapegaaien. Ik vind dat gewoon coole beesten, das precies alsof die getekend en ingekleurd zijn door een kind, ze zien er gewoon niet "echt" uit.Oooh, welke? Hier een Senegal papegaaitje.

Oh, dwergpapegaaitjes zijn sowieso leuk. En ook goed dat je er twee hebt, zijn echt sociale diertjes.2 kleinere: Zwartmasker dwergpapegaaien
En dan nog een grotere blauwe, zonder ras (kruising van een mutatie van een bepaald ras met nog een ander ras). Pak dat die een 30-tal cm is zonder staart. Zat helemaal alleen in zijn kooi daar omdat raslozen blijkbaar niet gewild zijn bij de meeste liefhebbers. Wel schoon beest. Nu enkel nog leren praten.![]()
Goeie vraag. 't Is kleiner hoor, ik weet just dat de mutatie rood moest zijn, maar groen was en de andere waarschijnlijk een mengelmoes. Is wel groter dan de dwergpapegaaien, maar ook verre van een araOh, dwergpapegaaitjes zijn sowieso leuk. En ook goed dat je er twee hebt, zijn echt sociale diertjes.
Tussen welke rassen is het dan een kruising? Allez, is het een ara of iets veel kleiners?
Papegaaien zijn wel redelijk wat werk maar je krijgt daar heel veel voor terug. Die van ons is keigrappig.
.
Oh, soms is het wel handig om te weten omdat sommige papegaaien aangepaste voeding nodig hebben. Bvb Eclectuspapegaaien wijken daarin af van andere papegaaien.Goeie vraag. 't Is kleiner hoor, ik weet just dat de mutatie rood moest zijn, maar groen was en de andere waarschijnlijk een mengelmoes. Is wel groter dan de dwergpapegaaien, maar ook verre van een ara.

Zal eens zien voor een foto als ze op een goeie plek zitten, vandaag al proberen te fotograferen, maar dat verplaatst zich sneller dan ik op het knopje kan duwen.Oh, soms is het wel handig om te weten omdat sommige papegaaien aangepaste voeding nodig hebben. Bvb Eclectuspapegaaien wijken daarin af van andere papegaaien.
Ik zou dat toch willen weten. Doe eens een foto![]()

Binnenstem is hier hoe we binnen spreken versus buiten. Aka buiten mogen ze roepen en doen, binnen niet.Denken, niet zeggen
Dat vinden uw buren wel tof waarschijnlijkBinnenstem is hier hoe we binnen spreken versus buiten. Aka buiten mogen ze roepen en doen, binnen niet.

Ik ga daarin weer overboard hé. Ik heb een seasonal feeding system gebaseerd op recepten. Ik maak dat om de 3-4 maand, dan vliegt er een hele batch in de vriezer dus elke ochtend krijgt hij zijn perfect samengesteld ontbijt. En daarnaast de beste pellets die er te krijgen zijnZal eens zien voor een foto als ze op een goeie plek zitten, vandaag al proberen te fotograferen, maar dat verplaatst zich sneller dan ik op het knopje kan duwen.
We hebben eten meegekregen van de verkoper die toch zeer goed gekend is om zijn vakkennis. Enkel nog wat vers fruit bijgeven en af en toe eens een paar meelwormen en ze zouden goed moeten zijn er mee.
De dwergpapegaaien zijn sowieso al geen moeilijke qua voeding.

Binnenstem is hier hoe we binnen spreken versus buiten. Aka buiten mogen ze roepen en doen, binnen niet.
Tot een bepaalde grens ehDat vinden uw buren wel tof waarschijnlijk![]()
Maar ze mogen buiten in de tuin toch wel significant luider zijn dan in huis.Ik doe dat voor onze wolf, de rest krijgt gewoon hoge kwaliteit voer zonder ik er veel werk aan heb.Ik ga daarin weer overboard hé. Ik heb een seasonal feeding system gebaseerd op recepten. Ik maak dat om de 3-4 maand, dan vliegt er een hele batch in de vriezer dus elke ochtend krijgt hij zijn perfect samengesteld ontbijt. En daarnaast de beste pellets die er te krijgen zijn![]()

![]()
Intrapersonal communication - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
Binnenstem = letterlijke vertaling van the inner voice wat waarschijnlijk wel bekender is?
Dus hangt er maar vanaf van welke taal je uit vertrektIeder zijn neurose zekerIk doe dat voor onze wolf, de rest krijgt gewoon hoge kwaliteit voer zonder ik er veel werk aan heb.![]()