Je glimlach van vandaag

Madam vanmiddag al warm gegeten en geen honger meer, kindjes zijn buitenhuis.

En papa gaat om frietjes voor zijn eigen!

Alleen voor mij, MINE!! :love:

Een groot met stoofvleessaus en mayo, nen bicky rib en een saté aub
Vorige zondag was mijn vrouw heelnde dag weg met de kinderen. Chateaubriand gehaald, BBQ in gang, aperitiefhapjes erop, daarna mijn chateaubriand perfect gebakken met bearnaisesaus. En daarna in foodcoma gegaan in het zonnetje met de koers op mijn gsm.

In jaren zo niet meer genoten ❤️.

Vorige zondag was mijn vrouw heelnde dag weg met de kinderen. Chateaubriand gehaald, airfryer in gang, aperitiefhapjes erop, daarna mijn chateaubriand perfect gebakken met bearnaisesaus. En daarna in foodcoma gegaan in het zonnetje met de koers op mijn gsm.

Ftfy :unsure:

Vorige zondag was mijn vrouw heelnde dag weg met de kinderen. Chateaubriand gehaald, airfryer in gang, aperitiefhapjes erop, daarna mijn chateaubriand perfect gebakken met bearnaisesaus. En daarna in foodcoma gegaan in het zonnetje met de koers op mijn gsm.

In jaren zo niet meer gekotst.
@Tonerider aje iets fixed moet je het goed doen.

Vorige zondag was mijn vrouw heelnde dag weg met de kinderen. Chateaubriand gehaald, BBQ in gang, aperitiefhapjes erop, daarna mijn chateaubriand perfect gebakken met bearnaisesaus. En daarna in foodcoma gegaan in het zonnetje met de koers op mijn gsm.

Chateaubriand zegt... Nemen ze daar nog aan bij de flikken?

En in het vervolg belt ge mij om mee te komen doen!

Ik ben ook niet vies van ne chateaubriand én mijn dessert met mascarpone en amaretto valt goed in de smaak.... 🤷🏼‍♀️😇
Hela, eerst een diner over airfryer met mij he.

------
Ik denk trouwens niet dat ik ooit chateaubriand heb gegeten. En uw dessert met mascarpone en amaretto is dat Tiramisu, want daar ben ik verzot op.

Hela, eerst een diner over airfryer met mij he.

------
Ik denk trouwens niet dat ik ooit chateaubriand heb gegeten. En uw dessert met mascarpone en amaretto is dat Tiramisu, want daar ben ik verzot op.
Amai Tiramisu.. De 2de x dat je mij verrast dat je smaak hebt (al bedoel je wss zo een pot van de Aldi maar goed..)

Doe me een plezier en eet enkel chateaubriand op restaurant want dat is 1 van de mooiste stukken vlees die er bestaat. Goh ik beklaag het me al dat ik het hier genoemd heb. :unsure:

Amai Tiramisu.. De 2de x dat je mij verrast dat je smaak hebt (al bedoel je wss zo een pot van de Aldi maar goed..)

Doe me een plezier en eet enkel chateaubriand op restaurant want dat is 1 van de mooiste stukken vlees die er bestaat. Goh ik beklaag het me al dat ik het hier genoemd heb. :unsure:
nee nee, de echte, zo met die vingerkes vanonder. Maar ik kan dat zelf niet maken, dus ik hang altijd af van de goedheid van anderen.

Chateaubriand ala airfryer - bien cuit en appelmoes :p

Twee observaties
  • Ik kom net terug van de bakker. Ze is weer haar stoep aan 't keren. "Ze" is een buurvrouw enkele huizen verder die letterlijk iedere dag haar stoep keert (en niet even snel snel, echt grondig). De stoep voor haar woning heeft gewoon een andere kleur dan die van de andere huizen...:crazy:
  • Ik ben sinds twee weken terug aan 't fietsen. Ik doe iedere dag hetzelfde rondje, 's avonds 3-4 keer per week. Tot nu toe op één keer na een man zijn gras zien afrijden met een zitmaaier. Elke keer. Ik vermoed dat hij die zitmaaier nog maar net heeft en er echt fier op is 🤡

Sinds een paar weken heb ik een zitmaaier gekregen van mijn vrouw. Iedere keer ik mijn gras ermee aan het maaien ben dan passeert altijd dezelfde persoon met zijn fiets..

Ik vermoed dat hij net begonnen is met fietsen en heel fier is met zijn fiets want hij doet iedere dag hetzelfde rondje :unsure:

Sinds een paar weken heb ik nieuwe wandelschoenen gekregen van mijn vrouw. En 3-4 keer per week doe ik s avonds hetzelfde rondje en dan zie ik echt altijd ene op een nieuwe fiets en een andere op een zitmaaier naar elkaar zitten gapen als een koe naar een trein.

en tegen dat ik dan terug thuis ben, heeft mijn vrouw de trottoir voor ons deur gekeerd, zoals gevraagd. #deschat #properstedorpelvantstraat

Twee observaties

• Ik ben sinds twee weken terug aan 't fietsen. Ik doe iedere dag hetzelfde rondje, 's avonds 3-4 keer per week. Tot nu toe op één keer na een man zijn gras zien afrijden met een zitmaaier. Elke keer. Ik vermoed dat hij die zitmaaier nog maar net heeft en er echt fier op is 🤡
Ik heb zo iemand in de buurt, elke avond om 21u stipt rijdt die zijn gras af, voor een half uur, elke dag een stukje. Woont net aan de overkant van het veld, dus als de wind van daar komt kan je je klok gelijk zetten als je de maaier in gang hoort gaan.

Ik heb een tuincentrum. En in mijn koopjeshoekje krijg ik de grootste brol verkocht. Nen bezem van mijn schoonmoeder de heks, die zo rot is dat ik er gratis een paar stapschoenen van het merk crocs heb moeten bijgeven. Ne velo dat ze zelfs aan Leuven station ni zouden pikken ookal is het de enige dat ni op slot is en den beste is diene idioot met zijne zitmaaier waar geen maaiblad onder zit. Diene gaat toerkes kunnen doen eer zijn gras kort is.

Terug
Bovenaan