Je glimlach van vandaag

Ik doe sowieso gemiddeld 4 keer per week core stability oefeningen, dus da's het probleem normaal niet. 😅 Het is eerder dat wanneer ik slecht heb gelegen in mijn slaap, ik gegarandeerd rugpijn heb de dag nadien.
Aja zo... goeie matras helpt ook veel :D

Heerlijk getraind en eindelijk nog es gespard gisteren :love:

Beetje blauw mja da maakt 't fijn

Wel gek gevoel dat ik binnen nog maar 2 knuffelcontacten mag hebben en gisteren heb staan clinchen, boksen,... met 15 man in totaal binnen. Mja ik ga 't mij ni aantrekken, I loved it :love:
Eergisteren ook terug de eerste training met sparring achteraf.

Ik voel mij sindsdien helemaal herboren. Wel had ik graag wat meer kloppen ontvangen tijdens de sparring. Ik kan dat niet beschrijven, maar het kan deugd doen om eens wat afgeranseld te worden. Dan voel ik dat ik leef. :p

Ik voel mij sindsdien helemaal herboren. Wel had ik graag wat meer kloppen ontvangen tijdens de sparring. Ik kan dat niet beschrijven, maar het kan deugd doen om eens wat afgeranseld te worden. Dan voel ik dat ik leef. :p

Ja hé. Das echt iets speciaals en maakt een bepaalde alertheid in uw wakker als ge zo es een djoef krijgt.

Nu ook niet voor iedere training want ja CTE enzo is toch iets om rekening mee te houden. :D

Ik heb dat nu ook met schermen, ik doe dat met tweehandige zwaarden (en de nodige bescherming). Anderhalve kilo staal naar je kop gezwierd krijgen doet toch wel iets met een mens. Het doet deugd om te sparren.

Ik ben ook terug gestart maar nog niet gespard. Ik schrik altijd wel hoe intensief sparren is. 2x3min en ik ben er volledig aan.

Ik vind muziek op in de radio zalig, lekker meebrullen én dansen.
Dus toen deze begon, toch efkes volume wat hoger en salsamoves vanachter het stuur 😂

Ik ben ook terug gestart maar nog niet gespard. Ik schrik altijd wel hoe intensief sparren is. 2x3min en ik ben er volledig aan.
Je bent niet alleen. Na een training van 1,5 uur probeer ik altijd nog wat ronden te sparren. Ronde 1 gaan altijd vlot. Ronde 2 al een pak minder. Tegen de 3de ronde sta ik meer open dan wat anders. Ronde 4 kan het mij echt niet meer schelen dat mijn dekking compleet weg is, ontwijken is te lastig, en dat ze dan maar gewoon slaan. Ronde 5 (enkel met mijn vaste sparringspartner voor alle duidelijkheid) spreken we af dat de ronde pas stopt wanneer er 1 van de 2 in de grond ligt.

Eergisteren was 1 ronde al genoeg om mij volledig in het rood te doen gaan. :p

Madam vanmiddag al warm gegeten en geen honger meer, kindjes zijn buitenhuis.

En papa gaat om frietjes voor zijn eigen!

Alleen voor mij, MINE!! :love:

Een groot met stoofvleessaus en mayo, nen bicky rib en een saté aub

Madam vanmiddag al warm gegeten en geen honger meer, kindjes zijn buitenhuis.

En papa gaat om frietjes voor zijn eigen!

Alleen voor mij, MINE!! :love:

Een groot met stoofvleessaus en mayo, nen bicky rib en een saté aub
En goedkoop dat dat plots is! 😱

Terug
Bovenaan