Dan heb ik da tenminste nog gezien voor ik dood ga.en covid infection in 3...2...1![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heb ik da tenminste nog gezien voor ik dood ga.en covid infection in 3...2...1![]()

Welke oefeningen doe je dan?Ik heb net beginnende rugpijn kunnen oplossen met wat stretches die ik enkele weken terug bij de kinesist geleerd heb. Ik doe sowieso elke dag wat basic stretches voor en na de werkdag, want een hele dag zitten is gewoon echt slecht. Nu ik serieus pijn begon te krijgen heb ik even de meest extreme variant uitgeprobeerd. Op 5 minuten tijd ben ik gegaan van scherpe stekende pijn bij elke ademhaling naar een rug die bijna volledig los is. Echt een heerlijk gevoel.![]()
Ik zwem 2x in de week, telkens zo'n 30min, gewoon schoolslag. Dit versterkt je rugspieren en zal je minder snel pijn krijgen op den duur. Die oefeningen zijn wel handig, maar zolang je je spieren niet traint, zal je pijn blijven krijgen vrees ik.Ik heb net beginnende rugpijn kunnen oplossen met wat stretches die ik enkele weken terug bij de kinesist geleerd heb. Ik doe sowieso elke dag wat basic stretches voor en na de werkdag, want een hele dag zitten is gewoon echt slecht. Nu ik serieus pijn begon te krijgen heb ik even de meest extreme variant uitgeprobeerd. Op 5 minuten tijd ben ik gegaan van scherpe stekende pijn bij elke ademhaling naar een rug die bijna volledig los is. Echt een heerlijk gevoel.![]()
Hier ongeveer hetzelfde maar dan €80 aan ecochequesDaarstraks een kastlade opgeruimd die ik misschien al een jaar niet meer had opengetrokken...bleek in een verfrommelde envelop nog €50 te zitten.
Merci, Alzheimer!![]()

Boksen is niet knuffelen hé.Heerlijk getraind en eindelijk nog es gespard gisteren
Beetje blauw mja da maakt 't fijn
Wel gek gevoel dat ik binnen nog maar 2 knuffelcontacten mag hebben en gisteren heb staan clinchen, boksen,... met 15 man in totaal binnen. Mja ik ga 't mij ni aantrekken, I loved it![]()

Als je sommige matchen ziet zou je het anders wel denken.Boksen is niet knuffelen hé.![]()
Boksen is niet knuffelen hé.![]()

Het ergste is dat er werkelijk mensen zijn met dat soort vragen.Een zeer belangrijke lezersvraag vandaag in het nieuwsblad:
Hopelijk vindt iemand dringend een oplossing voor dit probleem!![]()

Jezus, dat gij nog niet door hebt dat dit een complot is van de overheid en virologen om zoveel mensen mogelijk in hun kot te houden en te onderdrukken. Waken up sheeple.hoe weet ik dat er vandaag geen verduistering is? Kan ik veilig naar buiten?
Ik stel een lockdown voor op zonnige dagen. Enkel bij miezerig, grijs weer moogt ge buitenEen zeer belangrijke lezersvraag vandaag in het nieuwsblad:
Hopelijk vindt iemand dringend een oplossing voor dit probleem!![]()
kinkeh!!onderukken.
Ik doe sowieso gemiddeld 4 keer per week core stability oefeningen, dus da's het probleem normaal niet.Ik zwem 2x in de week, telkens zo'n 30min, gewoon schoolslag. Dit versterkt je rugspieren en zal je minder snel pijn krijgen op den duur. Die oefeningen zijn wel handig, maar zolang je je spieren niet traint, zal je pijn blijven krijgen vrees ik.
Het is eerder dat wanneer ik slecht heb gelegen in mijn slaap, ik gegarandeerd rugpijn heb de dag nadien.