Je glimlach van vandaag

Ik vind het een prachtbeest. En het gaat volgens mij ook om een verstekeling, die leek de weg wat kwijt. :p
Die kunnen blijkbaar echt ver zwerven van hun nesten, kunt ze ook wel lokken als ge wilt. Die worden blijkbaar enorm aangetrokken door koudwit (4000k) LED-verlichting. Vorig jaar altijd een stuk of 3,4 die rond de schijnwerper cirkelden, dit jaar nog niet gezien

Nu 2 weken na elkaar de late gehad. Weinig op het forum kunnen zitten en bijgevolg pol & actua niet kunnen volgen. En ik ben precies een pak beter gezind dan normaal :unsure:

itsasign.jpg
hij heeft ondertussen actualiteit en ergernis al wel weer ondergespamd hoort: hij is weer de oude. :tongue:

Vandaag mijn uitnodig gekregen voor mijn COVID-19 vaccin, echt blij! De twee data vallen ook mooi voor en na mijn geplande congé in Frankrijk, dat is ook mooi meegenomen, ik moet mijn congé dus niet aanpassen.

Ik ben 32 jaar, dus het moet nu toch echt goed opschieten als mijn leeftijdscategorie ook al aan de beurt is.

Vandaag mijn uitnodig gekregen voor mijn COVID-19 vaccin, echt blij! De twee data vallen ook mooi voor en na mijn geplande congé in Frankrijk, dat is ook mooi meegenomen, ik moet mijn congé dus niet aanpassen.

Ik ben 32 jaar, dus het moet nu toch echt goed opschieten als mijn leeftijdscategorie ook al aan de beurt is.
Same here.
2de afspraak is wel tijdens verlof maar kan ik wel verplaatsen vermoed ik.

Edit: Ben wel oude knar van 36.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan