Avondland
Well-known member
Tacodip.Wa is de vrouwelijke versie van swaffelen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tacodip.Wa is de vrouwelijke versie van swaffelen?
Die kunnen blijkbaar echt ver zwerven van hun nesten, kunt ze ook wel lokken als ge wilt. Die worden blijkbaar enorm aangetrokken door koudwit (4000k) LED-verlichting. Vorig jaar altijd een stuk of 3,4 die rond de schijnwerper cirkelden, dit jaar nog niet gezienIk vind het een prachtbeest. En het gaat volgens mij ook om een verstekeling, die leek de weg wat kwijt.![]()
Niks. Die komen daar 20 cm voor te kortWa is de vrouwelijke versie van swaffelen?

Als je een vrouw tegenkomt die je kan swaffelen dan hoop ik dat je oud genoeg bent voor het rusthuis.Niks. Die komen daar 20 cm voor te kort
(Beetje overdrijven mag)
Kameel flèren?Wa is de vrouwelijke versie van swaffelen?
En waarom een kameel?Kameel flèren?
Kameel wrijven voor de niet dialect kenners
Kamelentenen? Zegt jou dat niets?En waarom een kameel?
Heb het even moeten opzoeken. Maar tis duidelijk nuKamelentenen? Zegt jou dat niets?

Ik ben blij je wat bijgeleerd te hebben. Meteen mijn glimlach van deze dag siHeb het even moeten opzoeken. Maar tis duidelijk nu
Al noem ik dat eerder de BIK (broek in k..). Zoals de BIR (broek in reet)
hij heeft ondertussen actualiteit en ergernis al wel weer ondergespamd hoort: hij is weer de oude.

Ondergespamd = 1 post in ergernissen en 1 in actuahij heeft ondertussen actualiteit en ergernis al wel weer ondergespamd hoort: hij is weer de oude.![]()

hyperbool he.Ondergespamd = 1 post in ergernissen en 1 in actua![]()
Een mac-bc’ke doen noemen we dat.hyperbool he.
Same here.Vandaag mijn uitnodig gekregen voor mijn COVID-19 vaccin, echt blij! De twee data vallen ook mooi voor en na mijn geplande congé in Frankrijk, dat is ook mooi meegenomen, ik moet mijn congé dus niet aanpassen.
Ik ben 32 jaar, dus het moet nu toch echt goed opschieten als mijn leeftijdscategorie ook al aan de beurt is.