Tien uur 's ochtends en het heeft hier nog niet geregend. Dat is een record deze maand denk ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foei foei. Wat een opvoeding.Een scheet laten en het 1-jarig dochtertje dat dan rondkijkt op zoek naar waar dat geluid vandaan komt![]()

Duurde even eer ik het ook vond.

De maker hiervan is wel vergeten om de letters in de blokjes ook even aan te passen, want nu klopt dat niet.
Vorige week heb ik een knal van een scheet gelaten in een quasi lege ondergrondse parking.Een scheet laten en het 1-jarig dochtertje dat dan rondkijkt op zoek naar waar dat geluid vandaan komt![]()
De gas respons van m’n eigen auto na een weekje rond te bollen in een logge camper. De zitpositie voelde ook aan als in een kart. Allemaal relatief uiteraard maar het voelde toch fijn.
Had ik nog niet gezien maar wat een amateur zeg.De maker hiervan is wel vergeten om de letters in de blokjes ook even aan te passen, want nu klopt dat niet.
Da's wel ni goe voor mijne gazon he...De zon, jongens. De zon!!!!!!!!!!!
![]()

Dringend tijd dat het nog eens regent, ik dacht de eerste verdroogde grasspriet al gezien te hebben in mijn gazon.pfff, en ni willen regenen hé
Ik ben gisteren middag naar de Aldi geweest en ik zag die vorte pizza's liggen met die zwarte olijf!!
Okra is weer bezig!
Mijn glimlach : onverwachts een aldi passeren en denken aan Tonerider en zijn pizza's![]()
Ik ben gisteren middag naar de Aldi geweest en ik zag die vorte pizza's liggen met die zwarte olijf!!
Ze zijn eigelijk best lekker hoor 

Heb daar een jeugdtrauma van. Als kind kregen we ni anders. Heb nadien tot mijn 30 ongeveer nooit meer pizza gegeten.Ze zijn eigelijk best lekker hoor
![]()