Je glimlach van vandaag

Madam en ik gaan date night nog es in het leven roepen, stond op coronapauze. Maar als de resto's weer normaal open zijn zal ik mss die fleskes nog es gebruiken.

Slechte verkoopsters dus die hun producten niet kennen precies. Snap dat niet eerlijk gezegd, mensen die in een winkel werken (eender wat voor soort) en totaal geen productkennis hebben of überhaupt interesse in wat ze doen. Ook al is het niet u droomjob een beetje serieux en professionaliteit mag toch denk ik dan. /rant
Hoeveel mensen in van dat soort winkels werken er effectief op commissie ?

Iemand die ik kende had me gecontacteerd of ik z'n blazepods niet wilde overkopen.

Wilde dat voor m'n eigen trainingen al kopen en recent ook om training mee te geven maar vond 't te duur.
Nu met serieus wat korting kunnen kopen en zo goed als nieuw 😍

Iemand die ik kende had me gecontacteerd of ik z'n blazepods niet wilde overkopen.

Wilde dat voor m'n eigen trainingen al kopen en recent ook om training mee te geven maar vond 't te duur.
Nu met serieus wat korting kunnen kopen en zo goed als nieuw 😍
Euh? Wat doet dat eigenlijk buiten lichtjes maken?

Euh? Wat doet dat eigenlijk buiten lichtjes maken?

Goh da heeft echt gigantisch veel toepassingen.
Mijne kine gebruikte dat bijv voor wat toe te voegen aan stabilisatie oefeningen voor m'n knie.
Maar das echt super "versatile", kunt die lichtjes echt in bijv ploegskes opdelen of per persoon ne aparte impuls geven.

Gaat echt een leuk extra element toevoegen aan trainingen en ook ideaal voor reflexen te trainen 😁

Goh da heeft echt gigantisch veel toepassingen.
Mijne kine gebruikte dat bijv voor wat toe te voegen aan stabilisatie oefeningen voor m'n knie.
Maar das echt super "versatile", kunt die lichtjes echt in bijv ploegskes opdelen of per persoon ne aparte impuls geven.

Gaat echt een leuk extra element toevoegen aan trainingen en ook ideaal voor reflexen te trainen 😁
Tot als ge er ene tussen hebt zitten met epilepsie (gevoelig aan lichtflitsen) 🤣

Terug
Bovenaan