Je glimlach van vandaag

Idd echt een zalig duo. Vooral Gaston is echt lachen. Maar ook enkel maar als Leo er bij is die dan een beetje de slimme van de 2 wil zijn 😂

Mijn glimlach: De hele geek discussie en verontwaardiging over een "zwarte" Superman. Like... who gives a shit. Tis niet alsof dat een echt historisch persoon is hoor :laugh:.

En die kerel zijn #1 skill is in de zon lopen... Ge zou van minder donker worden :eviltongue:.
We zouden beter lastig zijn omdat het zo een slechte films zijn.

Hoor hier buiten iemand die door een megafoon aan het praten is; steeds dezelfde repetitieve boodschap...
Ik: 'Shit, die Conings is in de buurt gesignaleerd (hoewel het hier toch niet vlakbij het Park Hoge Kempen is) en de politie roept iedereen op binnen te blijven!'
Was het de oud-ijzermarchand die wat verder door de wijk aan het rijden is...:biglaugh:

Professor die per ongeluk de evaluaties van bachelorproeven naar mij doorstuurt ipv naar haar assistent, het versturen van de mail 2 keer probeert ongedaan te maken en mij dan een mail stuurt om te zeggen dat ik de mail met die evaluaties moet verwijderen en zeker niet mag inkijken. 😂 🤡

Nieuwe parfum kunnen uitkiezen na ongeveer 30x "neen!" te zeggen in de parfumerie! 😁

Alez, er was er eentje die ik ok vond, en die ik nu, uren later, zelfs nog beter vind ruiken dus nu nog aanschaffen ook.

Nieuwe parfum kunnen uitkiezen na ongeveer 30x "neen!" te zeggen in de parfumerie! 😁

Alez, er was er eentje die ik ok vond, en die ik nu, uren later, zelfs nog beter vind ruiken dus nu nog aanschaffen ook.
Ik zou al barstende hoofdpijn hebben :lol:

Ik denk dat ze liever iemand als mij heeft dan zo een eeuwige twijfelaar die haar 3 kwartier aan het lijntje houdt met "en mag ik die nog eens ruiken?"
ze zullen inderdaad wel wat gewoon zijn: het zou niets voor mij zijn. Na 5 parfums zou ik u (en de twijfelaars) aanraden om naar huis te gaan en er een nachtje over te slapen

ze zullen inderdaad wel wat gewoon zijn: het zou niets voor mij zijn. Na 5 parfums zou ik u (en de twijfelaars) aanraden om naar huis te gaan en er een nachtje over te slapen
Na 5 parfums had ik enkel nog maar "ieuw!" gezegd, daar viel weinig over te denken 😆

En hoe ging dat dan praktisch in zijn werk? Die gaven u random geurtjes of hebben ze u effectief gevraagd wat voor soort geuren ge graag ruikt.
Ik heb gezegd wat ik al 10j gebruik, niet van zware geuren hou en wél van zoete geuren.
Voor mij rook de helft naar stinkende au de cologne 🤷🏼‍♀️

dit al eens geprobeerd?
opt.1250w.png

Ik heb gezegd wat ik al 10j gebruik, niet van zware geuren hou en wél van zoete geuren.
Voor mij rook de helft naar stinkende au de cologne 🤷🏼‍♀️
Slechte verkoopsters dus die hun producten niet kennen precies. Snap dat niet eerlijk gezegd, mensen die in een winkel werken (eender wat voor soort) en totaal geen productkennis hebben of überhaupt interesse in wat ze doen. Ook al is het niet u droomjob een beetje serieux en professionaliteit mag toch denk ik dan. /rant

ontopic: weekske verlof sinds vandaag, gaat goed doen, was het even helemaal beu op het werk.

Terug
Bovenaan