Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.

Ik zou al barstende hoofdpijn hebbenNieuwe parfum kunnen uitkiezen na ongeveer 30x "neen!" te zeggen in de parfumerie!
Alez, er was er eentje die ik ok vond, en die ik nu, uren later, zelfs nog beter vind ruiken dus nu nog aanschaffen ook.

ik kan me inbeelden dat dit de ergernis van de dag van de verkoopster was.Nieuwe parfum kunnen uitkiezen na ongeveer 30x "neen!" te zeggen in de parfumerie!![]()
Ik denk dat ze liever iemand als mij heeft dan zo een eeuwige twijfelaar die haar 3 kwartier aan het lijntje houdt met "en mag ik die nog eens ruiken?"ik kan me inbeelden dat dit de ergernis van de dag van de verkoopster was.
Van vrouwenparfum uitkiezen? Ik denk dat ook dat jij daar hoofdpijn van zou hebbenIk zou al barstende hoofdpijn hebben![]()

ze zullen inderdaad wel wat gewoon zijn: het zou niets voor mij zijn. Na 5 parfums zou ik u (en de twijfelaars) aanraden om naar huis te gaan en er een nachtje over te slapenIk denk dat ze liever iemand als mij heeft dan zo een eeuwige twijfelaar die haar 3 kwartier aan het lijntje houdt met "en mag ik die nog eens ruiken?"
Na 5 parfums had ik enkel nog maar "ieuw!" gezegd, daar viel weinig over te denkenze zullen inderdaad wel wat gewoon zijn: het zou niets voor mij zijn. Na 5 parfums zou ik u (en de twijfelaars) aanraden om naar huis te gaan en er een nachtje over te slapen

Gelukkig ken ik mijn madam haar merk.Van vrouwenparfum uitkiezen? Ik denk dat ook dat jij daar hoofdpijn van zou hebben![]()
Ik wou eens iets anders.. Maar ik ga "mijn merk" ook gewoon nóg eens kopen ook, kan ik eindelijk eens kiezenGelukkig ken ik mijn madam haar merk.

En hoe ging dat dan praktisch in zijn werk? Die gaven u random geurtjes of hebben ze u effectief gevraagd wat voor soort geuren ge graag ruikt.Na 5 parfums had ik enkel nog maar "ieuw!" gezegd, daar viel weinig over te denken![]()
Ik heb gezegd wat ik al 10j gebruik, niet van zware geuren hou en wél van zoete geuren.En hoe ging dat dan praktisch in zijn werk? Die gaven u random geurtjes of hebben ze u effectief gevraagd wat voor soort geuren ge graag ruikt.

Ruikt es aan mijn hand!En hoe ging dat dan praktisch in zijn werk? Die gaven u random geurtjes of hebben ze u effectief gevraagd wat voor soort geuren ge graag ruikt.
Ik heb er ook 2. Ck one en le male. Denk dat die ver vervallen zijnIk wou eens iets anders.. Maar ik ga "mijn merk" ook gewoon nóg eens kopen ook, kan ik eindelijk eens kiezen![]()

Slechte verkoopsters dus die hun producten niet kennen precies. Snap dat niet eerlijk gezegd, mensen die in een winkel werken (eender wat voor soort) en totaal geen productkennis hebben of überhaupt interesse in wat ze doen. Ook al is het niet u droomjob een beetje serieux en professionaliteit mag toch denk ik dan. /rantIk heb gezegd wat ik al 10j gebruik, niet van zware geuren hou en wél van zoete geuren.
Voor mij rook de helft naar stinkende au de cologne![]()