Je glimlach van vandaag

Allen hierheen om te stemmen:

Dan maak je mijn glimlach nog groter :woohoo:

187937109_10160725152120559_2959859481228931983_n.jpg

Het moet niet altijd in België gebeuren :)
Een ziekenhuis in Kirgizië heeft bijna duizend dosissen van een vaccin tegen het coronavirus moeten weggooien nadat iemand de stekker van de koelkast met de vaccins uit het stopcontact had getrokken om een telefoon op te laden.

Ik ben een geriatrische millennial :p.
Ik ook 😎

Ik wil geen geriatrische whatever genoemd worden als ik nog niet de helft van mijn levensverwachting bereikt heb! 😱😱😱

Geweldig wat de mensen van het VASO (vereniging arts-assistenten) heeft kunnen bereiken. Normaal gezien gingen we gisteren staken, maar ze zijn toch tot een compromis kunnen komen.
Het zal "jammer genoeg" niet meer voor mij zijn aangezien ik in juli definitief afstudeer, maar ben toch echt blij voor de jongere collega's (Shit begin echt oud te worden).

Voor de geïnteresseerden.

Het zal "jammer genoeg" niet meer voor mij zijn aangezien ik in juli definitief afstudeer, maar ben toch echt blij voor de jongere collega's (Shit begin echt oud te worden).

Pas op heh, dit verdient bijna een report.
Je bent nog een jonkie hoor ;-)

Cursus lassen mogen beginnen via het werk, het lijkt nog op niet veel, maar wel erg blij dat ik het mag doen. Heb wel de vetste lasbril van al mijn klasgenootjes en ik mocht mijn kunstwerk meenemen naar huis voor op de schouw te zetten!

Gaston & Leo, hoe goed waren die eigenlijk?

Oude cassettes gevonden van mijne bompa zaliger die ik als klein manneke honderd keer heb bekeken.

Daar kunnen de huidige cabaretiers en comedians toch niet aan tippen?

Parkeerproblemen

De Gouden Leeuw

Service
heb die onlangs ook nog aan het bekijken geweest. Die waren echt goed: simpele en cleane humor. Ik mis dat ook wel een beetje tegenwoordig. Ook de cabaretiers die eenvoudige dingen konden vertellen en het toch grappig maakten. Nu is er veel gebrul, ranten en bashing.

Terug
Bovenaan