Je glimlach van vandaag

Sinds dit weekend heb ik 2 kipjes in de tuin zitten. Gisteravond laat zie ik plots 1 van de twee rondlopen vlakbij mijn terras. Met de nodige moeite haar terug in het kot gekregen, maar van de tweede kip was geen spoor meer. In de regen nog beetje liggen rondlopen in de buurt. Zelfs nog hulp van de buren ingeschakeld, maar zonder succes. Zonet ga ik het kipje eten geven en blijkt die tweede kip ook weer in het hok te zitten.

Totaal onverklaarbaar, want ik had het kot nog meer beveiligd door een tweede draad te zetten, maar op mysterieuze wijze is ze er toch weer in geraakt.:clap:

Nu hopen dat ze dit keer wel blijven zitten 😐

Minstens drie teelballen dan? kay-gell spreekt over teelballen en de rechter is nog ongebruikt :unsure: .

Allé serieus wtf :laugh:

De voorzitter van de pluimveehouders vakbond ... heet ... Hennie ... De Haan ... dat kon Merho zelfs niet verzinnnen voor Kiekeboe :rofl:.

Kijk al uit naar de eerste maatjes Wa eigenlijk jonge haring is , wordt eerst diepgevroren om de wormen te vernietigen na ontdooiing lekker rouw met versnipperde ajuin .:)
En een witteke

Laatst bewerkt door een moderator:
Ex was gisteren hier om samen verjaardag van de oudste te vieren. Na het mini feestje hielp ze met opruim en de vaat in afwasmachine te steken. Vandaag doe ik de rest van de vaat erbij en vloek spontaan als ik zie hoe ze dat heeft ingeladen, trip down memory lane “gvd heeft die nu nog altijd niks bijgeleerd! 🤬” en volgende factie van een seconde zag ik er de lol van in en werd het alsnog een glimlach 🤓

Ex was gisteren hier om samen verjaardag van de oudste te vieren. Na het mini feestje hielp ze met opruim en de vaat in afwasmachine te steken. Vandaag doe ik de rest van de vaat erbij en vloek spontaan als ik zie hoe ze dat heeft ingeladen, trip down memory lane “gvd heeft die nu nog altijd niks bijgeleerd! 🤬” en volgende factie van een seconde zag ik er de lol van in en werd het alsnog een glimlach 🤓

ik las de eerste helft van je bericht en zag een andere uitkomst.

Net es snel die longtest gedaan van Zydus Hospitals op twitter daar: 8/10
I'll take that as a win! Alé, not quite, but you get what I mean ^^

1240

Terug
Bovenaan