Je glimlach van vandaag

Was dat zo? Ik herinner me vooral dat iedereen sterk onder de indruk was van de sandbox wereld die ze in 3D gebouwd hadden. Magische periode voor mezelf.

Umbrella van Rihanna is bijna 20 jaar oud.
Ik weet nog dat ik in GTA 3 rond reed en echt mind blown was dat ze een hele stad in 3D konden maken. Mijn hoofd kon er niet bij hoeveel werk dat niet moest geweest zijn.
Met mijn eigen MP3 radio en dit liedje

En deze:

Was Marokko net niet in de krant gekomen omdat 10 van de 11 spelers buiten Marokko geboren waren? De Fluppe fan van de meest omvolkende ploeg dan? Dacht het niet ze 😆
Dus elke vlaming buiten vlaanderen geboren is volgens De Winter geen vlaming. Zou hij dat durven op papier zetten?

En o de ironie in uw uitspraak. Iemand die omvolking aanklaagt proberen te steunen met deze uitspraak. :rofl: :rofl: :rofl:

Stop met mij oud te doen voelen :rofl:Ik weet nog dat er wat controverse was, want dat was niet top-down en dat ging niet hetzelfde zijn.
Als ik mij niet vergis, was er vooral controverse omdat je hoertjes kon oppikken, ze kon betalen om je health terug omhoog te brengen, en ze na afloop kon vermoorden om je geld terug te krijgen.

Ik weet nog dat ik in GTA 3 rond reed en echt mind blown was dat ze een hele stad in 3D konden maken. Mijn hoofd kon er niet bij hoeveel werk dat niet moest geweest zijn.
Zalig.

Ben ik de enige die soms een uur rondreed alsof ik een gewone burger was van Liberty City en stopte aan de rode lichten. Overdag taxi chauffeur spelen om mijne boterham te verdienen.

Dat kan ook. Het is al even geleden.
Dat je naar de hoeren bent geweest voor uw health?

Eindelijk GTA3 eens uitgespeeld.
Indertijd *gekocht* toen het net uit was op PC, blijven hangen op die missie waar ge een vliegtuig moet uit de lucht schieten.
Ik had dat indertijd gekregen van een kameraad die dat illegaal gedownload had. Alles werkte, maar ik kon niet saven.

Ik heb dat toen een hele zomervakantie dagelijks urenlang gespeeld, maar moest dus telkens opnieuw beginnen. Alles tem je naar het 2e "eiland" kon kende ik los van buiten. Op dat 2e "eiland ben ik nooit ver geraakt.

Toen de definitieve Trilogy uitkwam heb ik me dat gekocht op de PS4, en ik zit ondertussen al vrij ver op het 2e "eiland". Maar door een variëteit aan omstandigheden al bijna een jaar niet meer gespeeld. Het doel is nog steeds om het uit te spelen. (En dan Vice City en San Andreas ook nog eens).
Ik heb die trilogie ondertussen ook op PC staan en speel het daar liever op. Maar geen zin om GTA III nog eens opnieuw te beginnen..

in VC en SA heb ik ook gewoon die taxi missies gedaan, radio op talkshows, om zo de map te leren kennen.
die ambulance missies in SA waren ook gemakkelijk, gewoon in zo'n dorp buiten de steden doen: maar 2-3 staten max tussen het verste slachtoffer en het lokale ziekenhuis

In de wagen op de terugweg naar huis: “hé siri speel the authority song van jimmy eat world. Begint dat ding Saragossa van jimmy frey te spelen. :laugh: Na nog 4 tevergeefse pogingen werd mijn glimlach wel een ergernis.

Fuck authority zeker?
:unsure:

Terug
Bovenaan