Je glimlach van vandaag

Ik heb een extra korte broek nodig.
cage-hotpants-1_800x.jpg

Hier en daar wat lichte kneuzingen en oppervlakkige schade na een harde, intense sparringsessie gisterenavond in de kooi waar de temperatuur veel te hoog was en bijgevolg liters zweet in 't rond vlogen. Dan douchen en in bed kruipen met wat ijs, diep slapen en fris opstaan.

Man, wat hou ik van het gevoel wat 'banged up' te zijn waarvan je na 3 dagen hersteld bent, zonder echte blessures te hebben. I feel alive.

Een auto van mij die sinds 2017(stil) staat te rijpen om vanaf februari als oldtimer op de baan te kunnen.

Batterijen van de sleutel vervangen, autobatterij bij auto5 gehaald, de banden opgepompt. En vroem hij startte….

Er hebben wel muizen of iets ingezeten, want hij ruikt alles behalve aangenaam vanbinnen.
Wel zalig om nu stilletjes aan de opkuis te kunnen beginnen.

(Tis een Mercedes w210)

Een auto van mij die sinds 2017(stil) staat te rijpen om vanaf februari als oldtimer op de baan te kunnen.

Batterijen van de sleutel vervangen, autobatterij bij auto5 gehaald, de banden opgepompt. En vroem hij startte….

Er hebben wel muizen of iets ingezeten, want hij ruikt alles behalve aangenaam vanbinnen.
Wel zalig om nu stilletjes aan de opkuis te kunnen beginnen.

(Tis een Mercedes w210)
Hadden ze geen schoon model van mercedes meer?

Smaken verschillen, het is al niet de bompa versie. hij is nieuw gekocht geweest door mijn pa, er zit nostalgie aan die hele auto.

Gewoon in ere houden, en over 10 jaar word hij alleen maar leuker in mijn ogen.
(Voor die tijd had hij xenon lichten, alle opties en +200 diesel pk's "gechipt")

Gesponsorde post op facebook van Filip Dewinter die supportert voor Spanje als "minst omgevolkte ploeg" :rofl:

't is zo cringe dat het grappig wordt.. hoe ver kunt ge met u hoofd in u gat zitten om zo'n posts te bedenken.

Gesponsorde post op facebook van Filip Dewinter die supportert voor Spanje als "minst omgevolkte ploeg" :rofl:

't is zo cringe dat het grappig wordt.. hoe ver kunt ge met u hoofd in u gat zitten om zo'n posts te bedenken.
Had die dan beter niet in het begin van het wk beginnen gesponsorde posts maken als supporter van Marokko of Iran?

Eindelijk GTA3 eens uitgespeeld.
Indertijd *gekocht* toen het net uit was op PC, blijven hangen op die missie waar ge een vliegtuig moet uit de lucht schieten.

Terug
Bovenaan