H Horse Well-known member woensdag om 16:36 #23.921 TRUMP zei: deze 43jarige man heeft nogtans ook een crush op haar wat een babe ! Klik om te vergroten... viezerik
TRUMP zei: deze 43jarige man heeft nogtans ook een crush op haar wat een babe ! Klik om te vergroten... viezerik
Ceeke Member Vandaag om 16:05 #23.922 Ouderlijk huis dat te koop staat. Leuk om te zien hoe het veranderd is, maar toch zeer herkenbaar.
willydrama Well-known member Vandaag om 16:08 #23.923 Vandaag begrip voor het werktempo in warme landen. Rest van het jaar vind ik het luierikken.
Mr.Anderson Well-known member Vandaag om 17:29 #23.924 willydrama zei: Vandaag begrip voor het werktempo in warme landen. Rest van het jaar vind ik het luierikken. Klik om te vergroten... Haha Ik ga in Spanje gaan lopen om 10u 's morgens wanneer het al 32 graden is. Iedereen: ok, normaal. Ik ga hier in 't weekend om 15u in de namiddag gaan lopen wanneer het 32 graden is. Iedereen: ZOT!? WEET JE GIJ WEL HOE GEVAARLIJK DAT IS!
willydrama zei: Vandaag begrip voor het werktempo in warme landen. Rest van het jaar vind ik het luierikken. Klik om te vergroten... Haha Ik ga in Spanje gaan lopen om 10u 's morgens wanneer het al 32 graden is. Iedereen: ok, normaal. Ik ga hier in 't weekend om 15u in de namiddag gaan lopen wanneer het 32 graden is. Iedereen: ZOT!? WEET JE GIJ WEL HOE GEVAARLIJK DAT IS!