Allez, great tits voor u.Ik voel mij ook best wel wat triestig vandaag![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allez, great tits voor u.Ik voel mij ook best wel wat triestig vandaag![]()

Serieuze Jokerface bedoel je.Serieuze pokerface moeten houden.

Welke genius dacht: laat ik er een S voor zetten, ze gaan nooit de link leggen.Het schip werd in juli 2025 onder Britse sancties geplaatst. Toen voer het nog onder de naam Myrtos. Die is nadien gewijzigd naar Smyrtos.

Ze gingen eerst voor Mirtos of Myrtoz, maar Smyrtos klonk toch het veiligste.
Welke genius dacht: laat ik er een S voor zetten, ze gaan nooit de link leggen.![]()
Welke genius dacht: laat ik er een S voor zetten, ze gaan nooit de link leggen.![]()
Ze gingen eerst voor Mirtos of Myrtoz, maar Smyrtos klonk toch het veiligste.

Beste nieuws sinds jaren:
![]()
Stealthklassieker Thief uit 1998 krijgt remaster inclusief extra missies
Nightdive Studios werkt aan een remaster van de stealthgame Thief: The Dark Project uit 1998. De ontwikkelstudio maakte eerder een remaster van de klassieke pc-game System Shock 2. Thief: The Dark Project Remastered komt naar pc, XBOX en PlayStation. De releasedatum is nog onbekend.tweakers.net
En toch lopen er nog depressieve mensen rond.
Het leek me eerder de nadruk leggen op "10".het is "tiens".

Ah een fan van Holslag zie ikOmdat Europa economisch compleet naar de kloten is en we over 10 jaar allemaal aan den dop staan, tiens.

Vroeger, héél vroeger, had een producent genaamd Black Tree (nu Iconn btw) de rechten om miniatures van alles Lord of the Rings te maken. Ten tijde van de films zijn die rechten overgekocht door Citadel (Games Workshop). En plots verkocht Black Tree alleen nog models zoals Odorf the Halfling, Gamle, Gondolfe, Tomdimwit,....Doet me denken aan Rhod Gilbert met zijn verhaal over zijn missing luggage
I told this story all over the world and everywhere I blamed a different airline, but the true story happened on a flight to Dublin. Of course I can't tell you the name of the actual airline because of legal reasons.... we'll just call them Bryanair, right?