The Magical Taz
Well-known member
Terug thuis na 6 dagen België.
Het was plezant maar het is too peopley daar voor mij.
Eindelijk terug wat rust.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het omgekeerde zou nog beter verkopen.King kong aint got shit on me movie quote t shirt
shop Denzel Washington training day movie t-shirt. printed on a soft comfortable tee. Unique design, great quality and quick shipping. New artwork by independent artists uploaded weekly.www.rancidnation.com
de fameuze "king kong aint got shit on me" quote van Denzel.
vraag me af of ze nu ook tshirts gaan drukken met "the pope aint got shit on me" met trump zijn foto in de achtergrond zoals op dit voorbeeld.
zou wel een bestseller zijn denk ik![]()
Shit ain't got the pope on me?Het omgekeerde zou nog beter verkopen.
Ik wist dat de wereld oneerlijk was, maar dat ik op mijn 37ste al met zo'n existentiële beproeving geconfronteerd zou worden had ik nooit durven vermoeden. Mensen lopen hier nietsvermoedend voorbij, alsof er niets gebeurd is. Alsof de geschiedenis zich niet net in twee heeft gescheurd. De wereld draait rustig door, auto's rijden voorbij, mensen maken plannen... Alsof niemand beseft dat er een drama van historische proporties heeft plaatsgevonden.
Het voelt alsof er een duidelijke voor en na bestaat, en dat ik ongevraagd de grens daartussen heb moeten oversteken. Ik weet dat ik sterk moet zijn, dat het leven doorgaat, maar ergens diep vanbinnen weet ik dat niets ooit nog helemaal hetzelfde zal zijn. Misschien leer ik hier ooit mee leven, misschien slijt de pijn met de jaren… maar vandaag voelt het alsof een klein stukje van mijn ziel voorgoed verdwenen is. Ik heb vorige week een doos dinokoeken gekocht en vandaag het laatste pakje opgegeten. En in geen enkele van de 4 pakjes zat een T-Rex.![]()

![]()
LIVE Poetin slaat alarm over Russische economie: "Onder alle verwachtingen" | VRT NWS Nieuws
LIVE Volg alle updates over de oorlog in Oekraïne in deze liveblog.vrtnws.be
Vreemd dat hij dit zelf toegeeft. Eerste stap naar oorlogsmoeheid?
Als die zoiets luidop zegt met erbij "onder de verwachtingen van de nationale bank", dan is dat eigenlijk publiekelijk zeggen dat er een paar mensen gelogen hebben tegen hem.
De cijfers liggen "niet alleen onder de verwachtingen van experts en analisten, maar ook onder de voorspellingen van de regering en de centrale bank", zei Poetin. Hij vroeg om "voorstellen voor extra maatregelen om de groei van de Russische economie opnieuw op gang te brengen".
En dat moet resulteren dat een paar van die analisten en experten naar het front mogen of dat ze verzocht worden om te vallen uit een raam.
Waar woon je?Terug thuis na 6 dagen België.
Noorwegen.Waar woon je?

Toch raar dat die met het goeie idee allemaal zo lomp zijn om per ongeluk van een gebouw te vallen.anyhow
![]()
BTW QT pikte die quote uit een Aziatische film.maar goed, nu weet ik tenminste van waar uw nickname vandaan komt![]()