Je glimlach van vandaag

Recent naar de hospitalisatieverzekering via het werk overgestapt. Die bij de CM dan stopgezet. Had verwacht dat het een heel administratief gedoe ging zijn. Maar via het online contactformulier een opzegformulier opgevraagd en dan een ingevuld formulier ontvangen dat ik digitaal mocht tekenen en terug sturen per mail. Via mail bevestiging en vandaag ook brief ontvangen dat de afsluiting in orde is.
Soms mag het ook al eens makkelijk gaan.

Recent naar de hospitalisatieverzekering via het werk overgestapt. Die bij de CM dan stopgezet. Had verwacht dat het een heel administratief gedoe ging zijn. Maar via het online contactformulier een opzegformulier opgevraagd en dan een ingevuld formulier ontvangen dat ik digitaal mocht tekenen en terug sturen per mail. Via mail bevestiging en vandaag ook brief ontvangen dat de afsluiting in orde is.
Soms mag het ook al eens makkelijk gaan.
Zowel bij mijn zus als mezelf heeft de CM nog een paar keer gebeld of we wel zeker waren en nog zelf ongevraagd terug een inschrijfformulier gestuurd :')

ik denk het niet, om eerlijk te zijn. ik heb het zelf (voor zover ik mij herinner) nog niet voor gehad. vorig jaar was ik die zaterdag ziek, dus dan krijg je sowieso niks.
je moet ook al beseffen dat wij een afzonderlijke vergoeding krijgen voor nachtwerk, zaterdag, en zondag, maar dat die niet gecombineerd worden.
ik krijg vandaag bvb enkel zaterdag-vergoeding, morgen enkel zondag

denk dat zoiets van het bedrijf afhangt. Ik heb vroeger ook nog in vol-continue (5-ploegensysteem) gewerkt en aangezien we per uur betaald werden en het ook nooit dezelfde ploeg was die de 2 nachten met overgang van winter/zomeruur deden was dat ook echt een uur meer of minder op de loonfiche. Denk dat het voor weekend werkers (die dus enkel zaterdag/zondag werken) niet aangepast wordt aangezien dat dit meestal dezelfden zijn en het dus niet uitmaakt?

Vanavond zowel de docu op VRT gezien over de aanslagen in Zaventem en Maalbeek, als de docu op Netflix over de aanslagen in Parijs. Vooral die laatste was zo hard, ontroerend, alle emoties tegelijk.... Terug gekatapulteerd naar het verslagen gevoel van toen. Maar met de laatste scènes dacht ik plots aan dit filmpje, en het toverde terug een lach op m'n gezicht:

en ik maar denken dat Befferke befte. maar 't is dus fretten.
Het is binnen baffen ipv binnen beffen. Zijne nick bevat een typo. Eigenlijk moet het @Baffer zijn

PS. Binnen baffen is dialect voor eten snel opfretten maar ik heb even gegoogled en ...

Baffen, ook wel rimmen of anilingus genoemd, is het stimuleren van de anus met de mond, tong of lippen. Bij deze seksuele handeling kan er direct contact zijn met de huid en de anus, en kan er ontlasting of resten daarvan in de mond terechtkomen. :unsure:

Ik heb 'iets' nieuws geleerd vandaag (Ja oprecht). :rofl:je hebt @Beffer en @Baffer

Laatst bewerkt:

Een inzet die toch verkeerd kan overkomen. Man spoelt aan te Middelkerke en dan een foto van JM Dedecker :)

Een inzet die toch verkeerd kan overkomen. Man spoelt aan te Middelkerke en dan een foto van JM Dedecker :)
Eigenlijk is dat niet om mee te lachen maar ik lig echt gewoon 'plat' van het lachen.

Zowel bij mijn zus als mezelf heeft de CM nog een paar keer gebeld of we wel zeker waren en nog zelf ongevraagd terug een inschrijfformulier gestuurd :')
Same wij zijn ook met drie overgestapt van CM naar ergens anders (hospitalisatie sowieso van t werk).

De hoeveelheid mails en zelfs telefoons die wij gehad hebben.

Antwoord aan telefoon: Sorry mensen maar het is duidelijk geweest dat (op zijn minst sommigen) onder jullie belachelijk incompetent zijn dus al gaf je mij drie villa's extra cadeau, wij komen nooit nog terug bij jullie als klant, dank u.

Dag later in de mailbox: NU ALLEEN VOOR U KORTING ALS JE TOCH TERUGKOMT NAAR ONS!!

Zucht... .

Een paar plafondsteunen besteld, maar door omstandigheden niet meer nodig, dus retour aangemeld.
Antwoord van de leverancier dat ze mij gaan terugbetalen, maar dat ik ze mag houden.
€70 in de pocket, dat is toch een glimlach van de dag waard.

Het is binnen baffen ipv binnen beffen. Zijne nick bevat een typo. Eigenlijk moet het @Baffer zijn

PS. Binnen baffen is dialect voor eten snel opfretten maar ik heb even gegoogled en ...

Baffen, ook wel rimmen of anilingus genoemd, is het stimuleren van de anus met de mond, tong of lippen. Bij deze seksuele handeling kan er direct contact zijn met de huid en de anus, en kan er ontlasting of resten daarvan in de mond terechtkomen. :unsure:

Ik heb 'iets' nieuws geleerd vandaag (Ja oprecht). :rofl:je hebt @Beffer en @Baffer
Weet je wat boffen is?

Niet moeten baffen.

236c06dc87b8685d5b1efbd98b55065a.gif

Terug
Bovenaan