Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, hoera Coldplayke!![]()
Je ergernissen van vandaag - Deel 1
Laat uw bad vollopen? Als je er nu aan begint zal het misschien om 14:55 vol zijn! Er heeft misschien tijdens het uitvoeren van werken aan de waterleiding iemand zich geëlektrocuteerd? :unsure:www.beyondgaming.be

Hahaha, hoera Coldplayke!![]()
Ik treed @coldplayke bij. STERF!!Het is vrijdag, hoera hoera!![]()
Ik wil nog niet sterven, het is te vroeg

Alle tis goed. Nog een uurtje ;-)Ik wil nog niet sterven, het is te vroeg![]()
Maar toch niet veel langer hoor, denk ook eens aan de rest heAlle tis goed. Nog een uurtje ;-)

Bij ons is de vrijdag doorgaans de meest relaxte dag op het werk, tijd voor koffieklets etc. De maandag daarentegen...Ik snap heel de vrijdag blijheid om dit uur ook gewoon niet tegen uur of vijf zes ja ok maar nu? Tis de kutste werkdag van de vijf gwn.

Ik denk dat je maandag bedoeltIk snap heel de vrijdag blijheid om dit uur ook gewoon niet tegen uur of vijf zes ja ok maar nu? Tis de kutste werkdag van de vijf gwn.
Bwa nee ik ga graag genoeg om maandag ook graag te gaan. Vrijdag vind ik oprecht ergerIk denk dat je maandag bedoelt
Die dag slaagt er ook in om de helft van je zondag te verpesten
.Iemand zou kunnen opperen dat er een link is tussen uwe relaxte vrijdag en uwe drukke maandag ...Bij ons is de vrijdag doorgaans de meest relaxte dag op het werk, tijd voor koffieklets etc. De maandag daarentegen...![]()

Meer vezels eten in het weekendIemand zou kunnen opperen dat er een link is tussen uwe relaxte vrijdag en uwe drukke maandag ...![]()
.
Ff naar de vrouw doorsturen. "Tis voor mijn gezondheid!"Na alle dingen die ik hier op het forum al gelezen heb, vind ik het raar dat deze hier nog niet is gepasseerd.
![]()
‘Veel zaad lozen is erg goed voor de prostaat’
Zelf had hij er nog geen last van, maar een kwart van de mannen wel: hun prostaat. In zijn nieuwe boek De staat van de prostaat legt uroloog Piet Hoebeke (59, UZ Gent) op vermakelijke wijze het orgaan bloot dat voor zovelen een raadsel is.www.demorgen.be