Je glimlach van vandaag

Volgende week volgens het kmi veel regen , afwachten of het ook zo zal zijn.
En dan dit nog:
:rofl: :rofl: :rofl:

Laatst bewerkt door een moderator:
Het meest wraakroepende daaraan is dan nog dat waar dat ik woon, je moet betalen om je papier binnen te steken in het containerpark. Papier/karton is daar geen gratis fractie (alleen hetgene wat écht moet (KGA, ouden electro) is daar gratis, en dan nog met nauwelijks verholen tegenzin).
Bij ons is papier en karton gratis. Eén keer per maand komt de vuilkar het ophalen. Papier en karton mag dan door elkaar. Als je naar het containerpark gaat, moet je het in principe scheiden, maar geen kat die dat doet.

Ergerlijk is wel dat groenafval in het containerpark betalend is. Drie cent per kilo is op zich niet veel, maar het is het principe. Nu op zich snap ik de redenering wel. Men wil zo verdoken sluikstort door (tuin)aannemers vermijden.
In de gemeente van mijn schoonouders is groenafval den wel gratis. :sop:

Bij ons is papier en karton gratis. Eén keer per maand komt de vuilkar het ophalen. Papier en karton mag dan door elkaar. Als je naar het containerpark gaat, moet je het in principe scheiden, maar geen kat die dat doet.

Ergerlijk is wel dat groenafval in het containerpark betalend is. Drie cent per kilo is op zich niet veel, maar het is het principe. Nu op zich snap ik de redenering wel. Men wil zo verdoken sluikstort door (tuin)aannemers vermijden.
In de gemeente van mijn schoonouders is groenafval den wel gratis. :sop:
10 cent per kilo hier voor f*cking gras

Onze gele container (papier & karton) zit ook volledig vol. Ophaling helaas pas volgende week en dan kan ik hem weer half volstoppen vrees ik :confused2:

Wij zijn recent verhuisd. Nu zitten we ook met een bak voor karton en papier.
Dat is vreslijk.

Vroeger: IKEA keuken geïnstalleerd? Geen probleem: alles mooi inpakken en buitenzetten voor de ophaling.

Nu zit de bak altijd vol en er liggen hier nog 5 volle bakken karton die er niet bij raken...

Het meest wraakroepende daaraan is dan nog dat waar dat ik woon, je moet betalen om je papier binnen te steken in het containerpark. Papier/karton is daar geen gratis fractie (alleen hetgene wat écht moet (KGA, ouden electro) is daar gratis, en dan nog met nauwelijks verholen tegenzin).
Is er bij jullie geen gemeente in de buurt waar hey papier en karton nog opgehaald word door de scouts (of een andere vereniging)?
Anders is het misschien wel handig om je papier naar daar te brengen.
Als dat niet het geval is, misschien een bedrijf in de buurt dat zijn eigen papier inzamelt waar je jou papier ook naartoe kan brengen.
Hoe sneller die hun container vol is hoe beter, ze krijgen immers betaald per container.

Paul D’Hoore begint stilaan op Dracula te lijken. :unsure:

C3-E5334-A-1229-4401-A74-A-54377-AD47294.jpg

Laatst bewerkt:
Idd, gepensioneerden met té veel tijd die destijds zo'n schrik hebben gepakt van die fietsdiefstal zoveel jaar geleden. Denk ook wel dat dat enorm vermoeiend moet zijn om in zo'n buurt te wonen met zo van die types die zich met werkelijk alles moeien... Die ene die die bladjes rondbrengt lijkt mij nog in staat om aan te bellen bij die huizen om te zeggen dat ze dringend hun haag zouden moeten snoeien, tegels moeten wegghalen of die ladder uit het zicht leggen.

Maar die kerel met die 'antidievensla' :laugh: Of zijn gebuur, met een omheining waar Jurassic Parc in het niets verzinkt, die veelvuldig nieuwe zinnetjes voor zijn alarm uitprobeert.... Ik zou daar toch echt niet mee lachen als die dat meer als één keer probeert.
Beste vond ik toen ze hun cake aan het eten waren en die ene zijn alarm weer afging

"Hij is weer aan het testen of tis een kat, wij kijken daar nog niemeer van op" :rofl::rofl:

Zoveel voor de veiligheid, dan gaat er een alarm "oh das nx'ke, zal sebiet es gaan zien"

Voor het eerst sinds jaren tijdens team event (online) Rodenbach Classic gedronken.
Toen heette het nog gewoon Rodenbach..such nostalgia ☺️

Wij zijn recent verhuisd. Nu zitten we ook met een bak voor karton en papier.
Dat is vreslijk.

Vroeger: IKEA keuken geïnstalleerd? Geen probleem: alles mooi inpakken en buitenzetten voor de ophaling.

Nu zit de bak altijd vol en er liggen hier nog 5 volle bakken karton die er niet bij raken...

Wij zetten wat er niet in kan er gewoon langs. Is al elke keer meegenomen.

Ge moet dat verkopen aan 15-jarigen voor 10 euro per gram. Gij goeie winst gemaakt en van uw tuinafval af, zij een wijze les geleerd over zaken doen met mensen die ge niet kent.
Zo herinner ik mij nog dat ik als 15 jarige nog wat kruiden verkocht heb aan een kennis die toch maar dacht dat ik aan drugs kon raken. Na die 1 keer in de zak te draaien kwam hij na een week vragen of ik er nog had. Wel ik neem graag geld aan om iemand op het rechte pad te houden :unsure:

Zo herinner ik mij nog dat ik als 15 jarige nog wat kruiden verkocht heb aan een kennis die toch maar dacht dat ik aan drugs kon raken. Na die 1 keer in de zak te draaien kwam hij na een week vragen of ik er nog had. Wel ik neem graag geld aan om iemand op het rechte pad te houden :unsure:
Dat is toch win-win?
+karma
+geld

M'n vriendin heeft haar vast contract gekregen vandaag se.
Heel blij voor haar want ervoor heeft ze jobs gedaan die eigenlijk onder haar capaciteiten lagen, maar ze heeft nooit haar hogeschool kunnen afmaken omwille van privé-problemen.
Nu ze de kans gekregen heeft om haar te bewijzen doet ze dat echt geweldig goed, dus best fier op haar. :party:

Terug
Bovenaan