Je glimlach van vandaag

Idd, gepensioneerden met té veel tijd die destijds zo'n schrik hebben gepakt van die fietsdiefstal zoveel jaar geleden. Denk ook wel dat dat enorm vermoeiend moet zijn om in zo'n buurt te wonen met zo van die types die zich met werkelijk alles moeien... Die ene die die bladjes rondbrengt lijkt mij nog in staat om aan te bellen bij die huizen om te zeggen dat ze dringend hun haag zouden moeten snoeien, tegels moeten wegghalen of die ladder uit het zicht leggen.

Maar die kerel met die 'antidievensla' :laugh: Of zijn gebuur, met een omheining waar Jurassic Parc in het niets verzinkt, [bdie veelvuldig nieuwe zinnetjes voor zijn alarm uitprobeert..[/b].. Ik zou daar toch echt niet mee lachen als die dat meer als één keer probeert.
The police is cumming... :biglaugh:

Allee.
Een vriendin van mij werkt voor de digitale versnelling van Telenet.
Die hebben een sponsored post op Facebook van haar gezet.
En de still van die video is allesbehalve vleiend ondanks dat 't een knappe madam is.
Ik had haar daar ook al mee geplaagd.

Nu heeft Peter Vandeveire daar dus ne printscreen van genomen en ingezoomd op haar gezicht en dat op z'n instagram stories gezet. Met de tekst dat em nu schrik heeft om op Facebook te komen nu.

Als reactie heeft ze net een filmpke gemaakt waarin ze zegt dat gezien zijn verleden ze toch verwacht had dat em wat respectvoller met de mensen ging omgaan. :rofl:
En groot gelijk heeft ze. Zien als Jitske nu ook opkomt tegen dit soort cyberbullyen van een man tegen een vrouw :unsure:
Juist eens gekeken naar zijn stories maar ik zie dat nergens..

- '' Waar blijven die vaccins ? ''
- '' Waarom gaan die vaccins niet sneller, blabla UK/US, blabla EU suckt, blablabla eind van het jaar zeker ? ''
- '' Ja nee zenne niet in mijne zomervakantie, laat het dan maar in de frigo staan 2 weken ''

Dat corona topic van Januari tot vandaag opgesomd in 3 zinnen 😂

Al mijn karton van de afgelopen maand hebben ze vanmorgen mee genomen.
Dat begon ier precies een stort te worden met al die grote dozen.

Zouden toch om de 2 weken mogen komen ipv 1 keer de maand mo bon.
Kan terug dartelen door de kamer :crazy:

Al mijn karton van de afgelopen maand hebben ze vanmorgen mee genomen.
Dat begon ier precies een stort te worden met al die grote dozen.

Zouden toch om de 2 weken mogen komen ipv 1 keer de maand mo bon.
Kan terug dartelen door de kamer :crazy:

Ik vergeet da constant buiten te zetten. ik denk dat ik het maar 1x per 3 maand buitenzet. Gelukkig hebben we een grote hangar en ligt het nooit in de weg :p

Onze gele container (papier & karton) zit ook volledig vol. Ophaling helaas pas volgende week en dan kan ik hem weer half volstoppen vrees ik :confused2:

Onze gele container (papier & karton) zit ook volledig vol. Ophaling helaas pas volgende week en dan kan ik hem weer half volstoppen vrees ik :confused2:
Wij zijn recent verhuisd. Nu zitten we ook met een bak voor karton en papier.
Dat is vreslijk.

Vroeger: IKEA keuken geïnstalleerd? Geen probleem: alles mooi inpakken en buitenzetten voor de ophaling.

Nu zit de bak altijd vol en er liggen hier nog 5 volle bakken karton die er niet bij raken...

Het meest wraakroepende daaraan is dan nog dat waar dat ik woon, je moet betalen om je papier binnen te steken in het containerpark. Papier/karton is daar geen gratis fractie (alleen hetgene wat écht moet (KGA, ouden electro) is daar gratis, en dan nog met nauwelijks verholen tegenzin).

Het meest wraakroepende daaraan is dan nog dat waar dat ik woon, je moet betalen om je papier binnen te steken in het containerpark. Papier/karton is daar geen gratis fractie (alleen hetgene wat écht moet (KGA, ouden electro) is daar gratis, en dan nog met nauwelijks verholen tegenzin).
Ergerlijk. De zoveelste verdoken belasting dus om centjes voor de staatskas binnen te rijven. Het alternatief is meer containers kopen voor papier en karton, maar wie heeft er nu zin om zijn tuin/woning daarmee vol te zetten natuurlijk.

De ganse maand april betreffend het weer :love: .
Ik zou mijn linkerhand geven voor zelfde scenario in juli / augustus, met een max temperatuur van 25°C.

Terug
Bovenaan