Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vergeet het bordje niet om te leggen. Binnen de week meer inbraken.Haha die BIN video. The f*ck man. Ik heb al goesting om daar eens een paar keer door 't straat te gaan stappen 'onverzorgd' en 'met een rugzak met boterhammen' in.
Als ge dat in het Brusselse geprobeerd zou hebben zoudt ge na afloop zelf met zo'n karreke mogen rindrijden.Met de vriendin naar 't stad en ff bij kameraden hun tattoo zaak binnen.
Ze rijdt nog met zo een Benidorm bastard karreke na haar heupoperatie.
Dat hadden we buiten laten staan omdat ze daar een paar trapkes moet doen aan de inkom.
Zie ik iets later toch wel een paar jongeren aan dat karreke prullen (knopjes draaien, proberen duwen,...)
Dus ik daar naar toe.
"is da van u?
- nee
"gade daar dan vanaf blijven of subiet kunt ge ook in zo een karreke zitten"
-ja, sorry.
Soms voel ik mij stoer ja![]()

M'n Frans is niet zo goed dat ik dat kan zeggenAls ge dat in het Brusselse geprobeerd zou hebben zoudt ge na afloop zelf met zo'n karreke mogen rindrijden.![]()

Ook mijn eerste gedacht. Met mijn lange baard zie ik er sowieso verdacht uit..Haha die BIN video. The f*ck man. Ik heb al goesting om daar eens een paar keer door 't straat te gaan stappen 'onverzorgd' en 'met een rugzak met boterhammen' in.

Hoe lang zou het duren vooraleer dat BIN-bord gepikt wordt?
Ok het is allemaal met de beste bedoelingen, maar komaan. Dat is pure In De Gloria. Zo bruin hadden ze het zelfs bij deze sketch niet kunnen bakken. Die kerel in het begin over dat bord. Jan Hoet is er niets bij.![]()
Kheb zelf de nieuwe Rochefort Tripel nog niet kunnen proeven![]()

En ik heb 'm staan![]()

Da drinkt nen tomski oek al is geiren!
Hier was het een Hefeweissen om de laatste warme dag van de week af te sluiten![]()
Idd, gepensioneerden met té veel tijd die destijds zo'n schrik hebben gepakt van die fietsdiefstal zoveel jaar geleden. Denk ook wel dat dat enorm vermoeiend moet zijn om in zo'n buurt te wonen met zo van die types die zich met werkelijk alles moeien... Die ene die die bladjes rondbrengt lijkt mij nog in staat om aan te bellen bij die huizen om te zeggen dat ze dringend hun haag zouden moeten snoeien, tegels moeten wegghalen of die ladder uit het zicht leggen.Filmpje is precies een episode uit de Twilight Zone. Dit gebeurd dus wanneer je gepensionneerd ben en geen hobbies hebt om u bezig te houden.
Of zijn gebuur, met een omheining waar Jurassic Parc in het niets verzinkt, die veelvuldig nieuwe zinnetjes voor zijn alarm uitprobeert.... Ik zou daar toch echt niet mee lachen als die dat meer als één keer probeert.Ik heb een buur, gepensioneerd natuurlijk, die letterlijk met een lat komt meten hoeveel mijn haag uitsteekt ...Die ene die die bladjes rondbrengt lijkt mij nog in staat om aan te bellen bij die huizen om te zeggen dat ze dringend hun haag zouden moeten snoeien
Breng ons niet op ideeënHoe lang zou het duren vooraleer dat BIN-bord gepikt wordt?

Dan zedde genne contreiren om in Aalst te wonenDa drinkt nen tomski oek al is geiren!