Je glimlach van vandaag

kerstbingo-2025.png

amai, ik ben blij dat ik daar geen enkele herkenning van heb
Ik daarentegen denk dat ik voor zeker 3 persoonlijk verantwoordelijk ben.

Komen daar nog bij:
- Ahja, bij de feesten eet ik al eens graag wild, de rest van het jaar eet ik al rustig
- Ik ga mijn jas eens naar huis brengen/eens zien of mijn jas nog past
- Tot volgend jaar, hè! (of soms: nu drink ik de rest van het jaar niks meer)

Laatst bewerkt:
2 weken geleden een gitaarversterker gekocht bij Thomann. Nu met cyberdeals staat die 20euro goedkoper in combinatie met een bag. Mailtje op zaterdag gestuurd met de vraag of ik ook van die deal kan gebruikmaken. Vandaag mailtje dat ze het verschil gaan terugstorten en me de draagtas gratis gaan opsturen. Dat is toch wel prima klantenservice.

Laatst bewerkt:
Mogelijk had iemand dit hier enkele dagen geleden gepost maar het verscheen opnieuw in mijn YT feed:

Ik kan nog steeds niet geloven dat dit echt was en geen Monty Python/Man Bijt Hond sketch. :laugh:

Onder het motto: is het kapot dan is het zo:

Regendouchekop volledig uit elkaar gehaald, proper gemaakt en ondergedompeld in een stevige industriële ontkalker en ontroester, terug in elkaar geknutseld en tegen alle verwachtingen in is die zo goed als nieuw. Wel een keer opnieuw moeten starten want zat met een lek aan de bovenkant - zit nog stevig in elkaar die dingen.

zak mezenballen gekocht voor amper 3,5 euro voor 10, en plots heel mijn tuin vol met kleine vogeltjes, en m'n katten die ze aandachtig volgen (proberen te pakken, maar ze zijn veel te traag :D ).

amazing hoe 3,5 euro u zoveel joy kan brengen.

m'n vrouw zegt nu wel dat ik op een gepensioneerde bompa begin te lijken, die constant door het raam naar buiten gaapt, maar ik vind het leuk, die bezige tuin-activiteit op een sombere winterse dag.

met een glaasje wijn en een zalig muziekje. een mens moet soms niet veel hebben.

Terug
Bovenaan