Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben redelijk jaloers op die Deense die ik een mail stuurde ergens in juni 2024.Hoe goed voelt da om ne out of office in te stellen
En zeker ene tot 18 december.
Morgen naar Thailand, bbbyyyyeeeeeeee mails![]()
. Je zou voor minder kinderen op de wereld zetten.Die pateeketv posts zouden wel eens AI kunnen zijn.Ik kwam zonet heel random dit pareltje tegen op Facebook:
![]()
110 d. weergaven · 718 reacties | Het is altijd lekkerder met een korstje rond. #perfectie #frituur #manbijthond #pateeketv #auslop #hongerke | Pateeketv
Het is altijd lekkerder met een korstje rond. #perfectie #frituur #manbijthond #pateeketv #auslop #hongerkewww.facebook.com
Lijkt uit een oude Man Bijt Hond te komen?
Eens naar andere dingen gekeken en je zal gelijk hebben.Die pateeketv posts zouden wel eens AI kunnen zijn.

Diene mens maakt van bescheidenheid een sport é. Dat opschrift "by Andy Peelman" op de gevel van de winkel van zijn vrouw bv. Moest daar nu staan "Bye Andy Peelman", ik had al een klantenkaart.
Ik voel VTM hier echt nog een programma van maken: Andy in de politiek.Wat een blaaskaak is dat toch. Precies een wannebe Stijn Baert.
Ik voel VTM hier echt nog een programma van maken: Andy in de politiek.
Waarin hij dan uiteraard Stijn Baert raadpleegt om te zien hoe hij het Ninoofse profitariaat kan aanpakken.
Terwijl hij een nieuw gemeentehuis laat zetten.En een steak bakken ondertussen.
Terwijl hij een nieuw gemeentehuis laat zetten.
Met natuurlijk eerst de wedstrijd Baksteen Masters om zo de aannemer die het gemeentehuis mag bouwen te bepalen. Uiteraard is dit in coproductie met een Nederlandse zender en presentator. Ruimte voor product placement zat.Terwijl hij een nieuw gemeentehuis laat zetten.

![]()
Die man is dus open minded.
Altijd wel een leuke eigenschap.
![]()
Zo lopen er nog veel rond volgens mij.![]()
Die man is dus open minded.
Altijd wel een leuke eigenschap.
![]()