Je glimlach van vandaag

Hoe goed voelt da om ne out of office in te stellen :love:

En zeker ene tot 18 december.
Morgen naar Thailand, bbbyyyyeeeeeeee mails :coolbrows:
Ik ben redelijk jaloers op die Deense die ik een mail stuurde ergens in juni 2024.
'I'm out office on maternity leave 'till July 2025. Please contact ...'
Een out of office van >1 jaar :love:. Je zou voor minder kinderen op de wereld zetten.

Eindelijk nieuwe id kaart gekregen, aanvraag op gemeentehuis 7 oktober. 3/4 weken later nog niets te horen, dan maar gebeld naar gemeentehuis en eens gevraagd, blijkt dat het nog gebeurd dat de codes "verloren raken in de post/verzending". Zullen het maar geloven zeker, dan hebben ze die codes nog eens opgestuurd naar gemeentehuis en nu eindelijk kunnen afhalen.

Terwijl hij een nieuw gemeentehuis laat zetten.
Met natuurlijk eerst de wedstrijd Baksteen Masters om zo de aannemer die het gemeentehuis mag bouwen te bepalen. Uiteraard is dit in coproductie met een Nederlandse zender en presentator. Ruimte voor product placement zat.
Vanzelfsprekend volgen er een paar nieuwe seizoenen van Wij zijn van Nienoof.
VTM stuurt met de politie een cameraploeg mee, dan heb je gelijk ook materiaal voor Helden Van Hier. Luk Alloo gaat met de Ninoofse verkeerspolitie op jacht naar schavuiten die met hun steps en fatbikes Ninove onveilig maken. De meer ongeloofwaardige situaties worden gerecycleerd voor De Buurtpolitie: Echte Verhalen (we menen het deze keer).
De gemeenteraad wordt gefilmd voor een nieuw kleuterprogramma.

VTM; voila ik heb op vijf minuten heel uw voorjaarsprogrammatie bedacht. Smijt uw programmadirecteur maar al buiten. Onderhandeling over mijn bonus kan per PM.

8cb5ba2ad0e03dcb1cdf7b049c30c649.webp

Die man is dus open minded.
Altijd wel een leuke eigenschap.
:oi22:

Dagje verlof vandaag en vrouwlief is straks op de lappen. Mooie wandeling gemaakt in de bossen nabij en wat nieuwe bospaadjes ontdekt, deze middag een lekkere carbonara gemaakt, beetje gewerkt in de tuin, huis opgerommeld en nu met een goed biertje een goed boek aan het lezen. Straks reebokfilet met grand veneursaus, krokante aardappeltjes in eendenvet en spruitjes vergezeld met een stevige Brunello. Na het eten een spelletje spelen met de dochter en haar erna in bed stoppen. En dan Train Dreams op Netflix kijken en hopen dat ik niet in slaap val want ik wil erna nog lustig verder lezen in mijn goed boek.

Terug
Bovenaan