Je glimlach van vandaag

Moogt zeggen wat je wilt ma de prijzen in Brussel zijn toch een pak goedkoper dan in limburg. Reparatie step was 75€ bij mij en hier in Brussel 20€.

En heb het tijdens mijn pauze kunnen laten doen.

Moogt zeggen wat je wilt ma de prijzen in Brussel zijn toch een pak goedkoper dan in limburg. Reparatie step was 75€ bij mij en hier in Brussel 20€.

Het aantal klanten in Brussel met een stepke zal ook hoger liggen waardoor de marges wat naar beneden kunnen.

Er is daar dan ook een groter aanbod aan "gevonden" "tweedehands" onderdelen.

Ik was op zoek naar een paar hele oude FM posts van mezelf in het archief (die ik helaas niet meer terugvind, sadface), maar ben daarbij wel uitgekomen op een aantal posts van mensen die zich afvroegen hoe het nog met mij ging. Ik kan jullie allemaal verzekeren dat ik nog leef, dus geen zorgen. 😘

@nestorius @Sylverscythe @Sir.Killalot en geen idee wie ik nog allemaal mis!

Ik was op zoek naar een paar hele oude FM posts van mezelf in het archief (die ik helaas niet meer terugvind, sadface), maar ben daarbij wel uitgekomen op een aantal posts van mensen die zich afvroegen hoe het nog met mij ging. Ik kan jullie allemaal verzekeren dat ik nog leef, dus geen zorgen. 😘

@Nahrtent en @Puni terug in business, als dat geen glimlach waard is!

Meisje in een interview :
*Wat was jou leukste moment deze zomer?
- Mijn leukste moment in de zomer was een festival, les ardennes
*Ah en was dat in België?
-Neen dat was in Liège, dat is tussen België en Wallonië..

:laugh:

Blijf ik een van de grappigste scènes ooit vinden :lol: . How About some more beans mister Taggart? I would say you had enough :lol: .

Het Corona archief is er ook nog, als je nostalgie wil :unsure:

Welkom terug!

Terug in business is veel gezegd, don't get your hopes up 😅 genoeg te doen tussen werk, training en af en toe FM-journals pennen, zou graag nog af en toe wat slaap meepikken!

Helaas 🥲
Kom kom.
Meer posten.
Dat fijne gevoel op uw 70ste, terugkijkend op uw leven: "zoveel zinvols gepost gehad, het was het waard."

Terug
Bovenaan