Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het aantal klanten in Brussel met een stepke zal ook hoger liggen waardoor de marges wat naar beneden kunnen.Moogt zeggen wat je wilt ma de prijzen in Brussel zijn toch een pak goedkoper dan in limburg. Reparatie step was 75€ bij mij en hier in Brussel 20€.
En heb het tijdens mijn pauze kunnen laten doen.
Er is daar dan ook een groter aanbod aan "gevonden" "tweedehands" onderdelen.Moogt zeggen wat je wilt ma de prijzen in Brussel zijn toch een pak goedkoper dan in limburg. Reparatie step was 75€ bij mij en hier in Brussel 20€.
En heb het tijdens mijn pauze kunnen laten doen.
Er is daar dan ook een groter aanbod aan "gevonden" "tweedehands" onderdelen.

Schaam u niet en zeg gewoon wat je echt wil zeggen....In ieder geval mijn spatbord kost 15€ online en met plaatsing was het 20€.
Ik was op zoek naar een paar hele oude FM posts van mezelf in het archief (die ik helaas niet meer terugvind, sadface), maar ben daarbij wel uitgekomen op een aantal posts van mensen die zich afvroegen hoe het nog met mij ging. Ik kan jullie allemaal verzekeren dat ik nog leef, dus geen zorgen.
@nestorius @Sylverscythe @Sir.Killalot en geen idee wie ik nog allemaal mis!
Nog altijd OHL fan?Ik was op zoek naar een paar hele oude FM posts van mezelf in het archief (die ik helaas niet meer terugvind, sadface), maar ben daarbij wel uitgekomen op een aantal posts van mensen die zich afvroegen hoe het nog met mij ging. Ik kan jullie allemaal verzekeren dat ik nog leef, dus geen zorgen.

Terug in business is veel gezegd, don't get your hopes up
genoeg te doen tussen werk, training en af en toe FM-journals pennen, zou graag nog af en toe wat slaap meepikken!HelaasNog altijd OHL fan?![]()

Het Corona archief is er ook nog, als je nostalgie wilIk was op zoek naar een paar hele oude FM posts van mezelf in het archief (die ik helaas niet meer terugvind, sadface), maar ben daarbij wel uitgekomen op een aantal posts van mensen die zich afvroegen hoe het nog met mij ging. Ik kan jullie allemaal verzekeren dat ik nog leef, dus geen zorgen.

Die kelk laat ik wijselijk aan mij voorbij gaan, toch bedankt xoxoxoHet Corona archief is er ook nog, als je nostalgie wil
Welkom terug!
De groep 'tegen digitale meters' op Facebook.
Man man, wat voor een figuren bestaan er toch.

PrivateDan moet je de groep "duizenden belgische gedupeerden door zonnepaneelfraude door de overheid" eens bekijken![]()

Kom kom.Terug in business is veel gezegd, don't get your hopes upgenoeg te doen tussen werk, training en af en toe FM-journals pennen, zou graag nog af en toe wat slaap meepikken!
Helaas![]()