Je glimlach van vandaag

Kleine glimlach maar dat maakt me oprecht gelukkig.
Ik reeds links en nader twee vrachtwagens die rechts rijden. Op een bepaald moment zet die achterste zijn pinker op om in te halen, dus redelijk kort voor mij.
Hij wijkt wat uit, maar gaat dan terug en zet zijn pinker af omdat hij doorhad dat het wat krap was voor mij dan.
Ik rijd door, hij haalt in.
Ik zet mijn vier pinkers op uit dankbaarheid en hij flitst es met zijn lichten.
Leuke human interactions.
In zijn cabine:
"dikke vuile l*l, me eerst blokkeren en me nu nog uitdagen of wat!"

Moest deze week met de goeie start van Club Brugge in de champions league nog eens terugdenken aan mijn Erasmus in Madrid. Toen speelden ze tegen Real en kwamen er dus ook heel wat Brugge supporters naar de mooiste stad ter wereld en deden ze soms wel wat onnozel. Zo verliet ik mijn appartementsgebouw en begon er 1 tegen mij in het fake Spaans. Ik antwoordde dan op zijn vraag in het Nederlands waarop ik een paniekerige “Wuk dienen klapt Vloms” als reactie kreeg, heb mijn lach toen wel heel hard moeten inhouden.

Sta in het frituur te wachten. Achter mij komt er een vrouw binnen met haar middelbare school tiener. Die zet hem puber gewijs aan een tafel, zij bestelt, gaat ernaast zitten en vraagt hem: en heb je school onder controle?
Het klassieke puber antwoord: bwa...
Ja maar zegt ze: dingske van dingske, ge kent ze wel he, awel die heeft mij gezegd. Dat is wel een zware school dat hem zit, ja de wiskunde is daar zwaar hoor. Ja en op die moment dat zij mij dat gezegd heeft, had ge juist die 9,5 op 5 voor wiskunde gehad....

Ik dacht: het zit duidelijk in de familie 😁

Sta in het frituur te wachten. Achter mij komt er een vrouw binnen met haar middelbare school tiener. Die zet hem puber gewijs aan een tafel, zij bestelt, gaat ernaast zitten en vraagt hem: en heb je school onder controle?
Het klassieke puber antwoord: bwa...
Ja maar zegt ze: dingske van dingske, ge kent ze wel he, awel die heeft mij gezegd. Dat is wel een zware school dat hem zit, ja de wiskunde is daar zwaar hoor. Ja en op die moment dat zij mij dat gezegd heeft, had ge juist die 9,5 op 5 voor wiskunde gehad....

Ik dacht: het zit duidelijk in de familie 😁

9,5 op 5 is idd wel héél straf.

K moest toch een beetje lachen met deze cnn-titel:

Vietnam’s Duc Phuc wins Intervision, Russia’s Eurovision rival that promotes ‘family values’​

De bus die netjes stopt aan onze halte, ik kwam net aangestapt. Bij ons kan je pas op de laatste snip zien dat de bus er is, omdat die vanachter wat huizen tevoorschijn komt. Effe sprintje getrokken dus.

Zo geen 15 mins moeten wachten, ik heb al anders geweten

ik was daarnet ook nog zo'n youtube lijst van space games aan't kijken, zit er ook een remaster bij van een spel uit 1997.
allez, ze noemen het "enhanced", dus hogere resoluties, en speelbaar op moderne hardware (I guess?).

bij zo'n remasters denk ik toch ook dat het niet de oude graphics zijn waar we nostalgisch naar zijn.
maar hetgeen wat we dan wel hetzelfde zouden willen houden, de algemene gameplay en story: daar sleutelen ze dan wel vaak enorm aan.

Terug
Bovenaan