Oldskooler
Well-known member
Helaas zelf krijg ik nooit iets.ziet ge er dan uit dat ze u altijd vijf frank geven?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas zelf krijg ik nooit iets.ziet ge er dan uit dat ze u altijd vijf frank geven?![]()
Ik zeg steeds: "er is maar 1 goed doel en het staat voor u."
Just de papaJongste zoon aan het helpen met zijn huiswerk in zijn Wiskanjers boek.
Effe in de slappe lach geschoten.
Just de papa
Het is wel (nog) niet aangevinkt zie ik.Jongste zoon aan het helpen met zijn huiswerk in zijn Wiskanjers boek.

Straks vraagt die om het voor te doen.Jongste zoon aan het helpen met zijn huiswerk in zijn Wiskanjers boek.
Gisteren op jaarlijkse medische controle vanuit het werk.
Verpleegster: eet je voldoende fruit
Pardal: 3 stuks!
Verpleegster: en uw groenten?
Pardal: bordje altijd leeg!
Verpleegster: Flink zo!
De verpleegster wel.Heb je een lolly gekregen?
Ah, ge kent ze ook.De verpleegster wel.
idd
hopelijk acid in de cel !HLN strikes again. Eerst blurren ze die gast maar als je dan op de link naar het andere artikel klikt, staat die gewoon op foto...
![]()
Na drie jaar lijkt ‘stenengooier’ van Kortrijk ontmaskerd, maar dader blijkt verrassende bekende te zijn
De <a href="https://www.hln.be/kortrijk/stenengooiers-terroriseren-tot-diep-in-de-nacht-kortrijkse-buurt-ze-gebruiken-mogelijk-katapulten-en-nachtkijkers-hier-gaan-nog-gewonden-vallen~a8777a90/" target="_blank">mysterieuze stenengooier </a>die drie zomers geleden de Kortrijkse wijk...www.hln.be