Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

et zijn toch ook altijd dezelfde threads waar de e-penissen gekruist worden hè.
Wie heeft er eigenlijk nog bioscopen nodig, als je hier elke dag popcorn à volonté kan eten![]()
elaba, mij geen woorden in de mond leggen he. Ik heb da ni gezegd.
WTF is hier aan de hand zegelaba, mij geen woorden in de mond leggen he. Ik heb da ni gezegd.

Die link eindigt op "full" + wetende wat gij met sokken doetSokvideo's bedoelt ge
![]()
9cf625114fbe01631e240dac1930f396be2f1d1c-full hosted at ImgBB
Afbeelding 9cf625114fbe01631e240dac1930f396be2f1d1c-full gehost op ImgBBibb.co

Welke e-penissen zijn aan het kruisen?Het zijn toch ook altijd dezelfde threads waar de e-penissen gekruist worden hè.

Hebt gij nu voor elke dag van de week een andere avatar?elaba, mij geen woorden in de mond leggen he. Ik heb da ni gezegd.
ik ben daar te lui voor, maar ik wissel wel eens ja. Ik vind geen avatar die goed genoeg bij me past, dus een beetje varieren is toch ok he?Hebt gij nu voor elke dag van de week een andere avatar?
Gij wisselt meer van avatar dan sommigen van onderbroek hier denk ik.ik ben daar te lui voor, maar ik wissel wel eens ja. Ik vind geen avatar die goed genoeg bij me past, dus een beetje varieren is toch ok he?
ik ben geen kleurrijk persoon en heb enkel zwarte gedachten.Gij wisselt meer van avatar dan sommigen van onderbroek hier denk ik.
Als je avatar dan toch een diepere betekenis moet hebben, pak dan een kameleon of zo?

ik ben geen kleurrijk persoon en heb enkel zwarte gedachten.
Ik heb, net zoals sommigen met hun onderbroek, ook al geprobeerd om mijn avatar achterstevoren te draaien wanneer opgebruikt, maar dat gaat niet![]()
en de ruskes? won't somebody think about the ruskes!!!ik ben daar te lui voor, maar ik wissel wel eens ja. Ik vind geen avatar die goed genoeg bij me past, dus een beetje varieren is toch ok he?
ik heb een haat liefde verhouding met russen.en de ruskes? won't somebody think about the ruskes!!!
Ma ze zijn zo liefik heb een haat liefde verhouding met russen.
Ik zou een face shield aandoen. Gewoon om zijn reactie te zienEr zit hier 1 alleen in zijn bureau een teams meeting te doen met zijn mondmasker aan. Hij heeft het dus speciaal opgezet voor die meeting want hij had het daarnet niet aan.
Safety first.

.Ik kan echt niet begrijpen dat sommige mensen daar zo zitten sukkelen om te parkeren. Als dat al niet lukt, dan kan je beter je rijbewijs inleveren en gebruik maken van het openbaar vervoer of een taxi (liefst niet let de fiets, want als ze met de auto al zo een stoten uithalen dan zal dat fietsen ook wel niet goed aflopen).Het is zo ver, die parking hier staat in de gazet
![]()
Hasseltse Kjell kijkt uit op een parkeervak… en daar ziet hij de vreemdste manoeuvres
Niet iedereen kan even goed parkeren en dat wordt pijnlijk duidelijk in enkele filmpjes die Kjell Jansen maakte. De Hasselaar woont recht tegenover een parkeerplek en daar worden de vreemdste manoeuvres uitgevoerd.www.nieuwsblad.be
Wel niet echt de beste compilatie die ze gepakt hebben mja
Parking for life!