D
Deleted member 611
Guest
Fout, ik ben 10jaar eerder geboren.Oei, generatie Z is ook toegekomen.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fout, ik ben 10jaar eerder geboren.Oei, generatie Z is ook toegekomen.
Langs de andere kant: ne hond kunt ge aan de ingang van bvb een restaurant laten wachtenSounds tempting. Alhoewel die in huis schijt. Waarschijnlijk zal dit dan wel herinneringen aan mijn vrouw bovenhalen
moest ze dit lezen krijg ik echt wel klop hoor.
Ik denk dat die niet echt met mij zou inzitten hoorLangs de andere kant: ne hond kunt ge aan de ingang van bvb een restaurant laten wachten
Uw vrouw zou een scène maken moest ge dat met haar doen

En doe jij nu ook eens iets zodat wij kunnen lachen?Ik beslis ook eens om hier bij te lezen, toch een paar keer moeten lachen![]()
Lachen is gezond!Ik beslis ook eens om hier bij te lezen, toch een paar keer moeten lachen![]()
Goed tegen depressies en eenzaamheid.Lachen is gezond!
Goed tegen depressies en eenzaamheid.
Sorry ik heb niks bij te dragen in de bukkake discussie of andere waarmee je kan lachenIk wacht nog steeds @xAnyana

Heeft ze nog altijd dat pottenkapsel? want vroeger vond ik die wel knap, sinds dat kort kapsel, betwijfel ik wel of ze voor de mannen isRani De Coninck in twee tot de zesde macht.
Als ge dat geen topvrouw vindt dan zijde toch écht wel voor de mannen.

Blond halflang .Heeft ze nog altijd dat pottenkapsel? want vroeger vond ik die wel knap, sinds dat kort kapsel, betwijfel ik wel of ze voor de mannen is![]()