Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet wat het is, maar ken niemand die het al gespeeld heeft. Dus voorlopig klasseer ik dat onder urban legend.Heb toch ook moeten googelen deze keer.
Maar heeft wel wat weg van een activiteit van bij de jeugdbeweging vroeger: "boterhammetje trek" iemand die dat kent?
Klinkt racistisch.Jip "witte boterham"wel nooit echt gespeeld
Het zijn zo goed als altijd witte boterhammen?Klinkt racistisch.

Gij zijt precies ook wel voor de vuilere dingen he.Of zaadjesbrood...

if you think you have a shitti job...![]()
Willy, de man die de mobiele toiletten proper houdt - De Vuilste Jobs van Vlaanderen
De immer vrolijke Willy is elke dag op de baan om mobiele, openbare toiletten proper te houden. En die toiletten hebben niet veel geheimen meer voor hem. Bekijk de volledige aflevering van 'De Vuilste Jobs van Vlaanderen' op VTM GO.vtm.be
Wth![]()
Hoeveel zouden deze mensen betaald krijgen?if you think you have a shitti job...
Minimum iets van een kleine 12 euro per uur als ze als chauffeur zijn ingeschreven. Maar de meeste van die zulke firma's geven iets tussen de 13 en 14 euro.Hoeveel zouden deze mensen betaald krijgen?
Oei, generatie Z is ook toegekomen.Wat is dat hier met die ordinaire slaapkamer/swingers club praat zeg.
Ik heb nu wel in de bouw gewerkt, maar sommige berichten gaan er toch over.
Bij ons zeggen ze “boke strits”Jip "witte boterham"wel nooit echt gespeeld
"Ik heb in de bouw gewerkt" doet u denken aan generatie Z?Oei, generatie Z is ook toegekomen.
Neen, de rest van het bericht wel."Ik heb in de bouw gewerkt" doet u denken aan generatie Z?
Wtf is boterhammetje trek?Heb toch ook moeten googelen deze keer.
Maar heeft wel wat weg van een activiteit van bij de jeugdbeweging vroeger: "boterhammetje trek" iemand die dat kent?
Een cum sandwich als ik het zo mag verstaanWtf is boterhammetje trek?