Erger, ze hebben er wss over nagedacht en dit was de beste oplossing in hun hoofd.
Das idd nog het ergste. Zijne kerstboom heeft ook nog tot 2 weken geleden daar gelegen dus misschien dat em toen op het idee is gekomen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Erger, ze hebben er wss over nagedacht en dit was de beste oplossing in hun hoofd.
Zeker dat het de kerstboom was en niet een meiboomDas idd nog het ergste. Zijne kerstboom heeft ook nog tot 2 weken geleden daar gelegen dus misschien dat em toen op het idee is gekomen.

Pakketje besteld, winkel gaf de keuze tussen Bpost en PostNL. In tegenstelling tot wat je vaak leest, ben ik erg tevreden over Bpost en nog nooit problemen gehad. Dan steun ik liever de Belgische werknemers ipv de Hollanders.

Maar ook geen belgenIk heb nog niet veel Hollanders met zo een PostNL buske zien rijden![]()

Maar ook geen belgen![]()
Echt ni! ik was onlangs oprecht geschokt door het lezen van een "jommeke" strip. De Straalvogel uit 1962
Echt ni! ik was onlangs oprecht geschokt door het lezen van een "jommeke" strip. De Straalvogel uit 1962
Op een bepaald moment zegt Theofiel: Daar zijn ze terug, maar er zitten 2 negers in (jom & filibeir onder de olie)
how jom!
en pagina erna toen ze in de lucht aan het repareren waren riep Jommeke
"en? komt ge klaar daaronder?"
HOW JOM???!
En daar bovenop is Jommeke ook nog eens de grootste belastingontduiker in de Belgische geschiedenis.Echt ni! ik was onlangs oprecht geschokt door het lezen van een "jommeke" strip. De Straalvogel uit 1962
Op een bepaald moment zegt Theofiel: Daar zijn ze terug, maar er zitten 2 negers in (jom & filibeir onder de olie)
how jom!
en pagina erna toen ze in de lucht aan het repareren waren riep Jommeke
"en? komt ge klaar daaronder?"
HOW JOM???!
En daar bovenop is Jommeke ook nog eens de grootste belastingontduiker in de Belgische geschiedenis.
![]()
Jelle De Beule schrijft scenario voor Jommeke: "Fiscus wil nog 500 miljard euro voor schatten die Jommeke ooit vond" | VRT NWS Nieuws
Dit voorjaar verschijnt er een nieuw Jommekes-album dat bedacht is door comedian en tv-maker Jelle De Beule. De titel is "Jommeke in de knel én de penarie". "Het is een eigenzinnige hommage aan mijn favoriete stripheld. In mijn verhaal gaat de fiscus achter Jommeke aan", zegt De Beule op Radio 2...www.vrt.be

Om het met een citaat te zeggen: Het zijn zo goed als altijd witte mannenEn daar bovenop is Jommeke ook nog eens de grootste belastingontduiker in de Belgische geschiedenis.
![]()
Jelle De Beule schrijft scenario voor Jommeke: "Fiscus wil nog 500 miljard euro voor schatten die Jommeke ooit vond" | VRT NWS Nieuws
Dit voorjaar verschijnt er een nieuw Jommekes-album dat bedacht is door comedian en tv-maker Jelle De Beule. De titel is "Jommeke in de knel én de penarie". "Het is een eigenzinnige hommage aan mijn favoriete stripheld. In mijn verhaal gaat de fiscus achter Jommeke aan", zegt De Beule op Radio 2...www.vrt.be
Vergeet El Kaouakibi mannekes. De fraudeur van Zonnedorp, daar moeten ze zijn!

Een blanke jongen met blond haar steeds in het gezelschap van 2 Arische meisjes. Niet te geloven eigenlijk.Om het met een citaat te zeggen: Het zijn zo goed als altijd witte mannen![]()
Met nen bruinen aap als huisdier, en 't is dan nog ne choco ook.Een blanke jongen met blond haar steeds in het gezelschap van 2 Arische meisjes. Niet te geloven eigenlijk.
Dat mensen memes maken, OK.
![]()
Too soon?![]()
We zullen de expert erbij halen: @kay-gellDat mensen memes maken, OK.
Maar WAAROM hebben die afbeeldingen altijd de slechtste resolutie / kwaliteit van beeld?