Je glimlach van vandaag

Van gisteren, ineens onverwacht ne legen agenda.
We hadden voormiddag een padeltornooi maar de tegenstander gaf forfait, en 's avonds afgesproken met een koppel maar die hebben afgezegd.

Zalig om ineens niet weten wat te moeten doen.

FB-IMG-1730188366195.jpg

Deze morgen een infosessie gevolgd van de VDAB voor een opleiding als keukenmedewerker.
Toen de vraag gesteld werd, weet er iemand wat een service coupe is? antwoordde er iemand: groentjes snijden.

weer in een buffet restaurant...

Kom ik aan de wok, stond er een 50er voor me, die wellicht voor de eerste keer in zn leven naar zo'n formule restaurant ging.

"die tomaten en eieren horen niet in de wok meneer, ik ga de rest wel in de wok pan gooien. "welke saus wenst u meneer bij de wok" ?
"JA" zegt die :wtf:

"nee meneer, ik vraag welke saus u wenst? kijk achter mij, 10 verschillende soorten wok saus".
"euch die ken ik allemaal niet. hebde geen bickyburger saus?" :scream:

"nee meneer das geen wok saus".
"ok doe dan maar gewoon ketchup" :unsure:

weer in een buffet restaurant...

Kom ik aan de wok, stond er een 50er voor me, die wellicht voor de eerste keer in zn leven naar zo'n formule restaurant ging.

"die tomaten en eieren horen niet in de wok meneer, ik ga de rest wel in de wok pan gooien. "welke saus wenst u meneer bij de wok" ?
"JA" zegt die :wtf:

"nee meneer, ik vraag welke saus u wenst? kijk achter mij, 10 verschillende soorten wok saus".
"euch die ken ik allemaal niet. hebde geen bickyburger saus?" :scream:

"nee meneer das geen wok saus".
"ok doe dan maar gewoon ketchup" :unsure:

"ketchup è wok saus wi" zouden ze in westvlaanderen zeggen!

Deze morgen een infosessie gevolgd van de VDAB voor een opleiding als keukenmedewerker.
Toen de vraag gesteld werd, weet er iemand wat een service coupe is? antwoordde er iemand: groentjes snijden.
Service coupé is klote :) Ik heb dat in de Genste Feesten nog gedaan als tiener. Serieuze labeur

Aangekomen in vilnius

App geopend van Bolt
Binnen 2 minuten staat die man hier aan de slagboom van de airport.

17 min rijden voor 9 euro.

Damn waarom hebben wij geen bolt on België ...

Ik kende die app al van in Thailand maar das toch wel een heel makkelijk en goedkope way of transport hoor.

Een vriendje van mijn zoon die bleef slapen, ze zitten hier wat op de tablet samen te spelen en opeens vraagt dat kind: "mag ik ook op de wifi?"

Tuurlijk vriend, zal het rap effe verbinden

*hands over android tablet volledig in het pools"

Gij zijt ni van hier zeker hé? :lol:

Aangekomen in vilnius

App geopend van Bolt
Binnen 2 minuten staat die man hier aan de slagboom van de airport.

17 min rijden voor 9 euro.

Damn waarom hebben wij geen bolt on België ...

Ik kende die app al van in Thailand maar das toch wel een heel makkelijk en goedkope way of transport hoor.

Omdat er al een taxi oorlog gaan was/is?
Iedereen wilt zo goedkoop mogelijk gaan maar dat hangt intern af van structuren en tax enzo he.

Een vriendje van mijn zoon die bleef slapen, ze zitten hier wat op de tablet samen te spelen en opeens vraagt dat kind: "mag ik ook op de wifi?"

Tuurlijk vriend, zal het rap effe verbinden

*hands over android tablet volledig in het pools"

Gij zijt ni van hier zeker hé? :laugh:
Thank god for icoontjes :rofl:

Terug
Bovenaan