Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gras afrijden kan dubbelzinnig geïnterpreteerd worden22 graden, zon, licht briesje, ... Ideaal om het gras broodnodig nog eens af te rijden.![]()

Genoeg van die brol drinken, en je overleeft de nacht wel.Aangenomen bij Monster, of all things.
44 dagen verlof en ongeveer 3k netto, ik ben content. Wel een vaste nacht (distributie) maar kan erger.
Ik voel een carrièreswitch voor je aankomen... meer verdienen en nog minder verantwoordelijkheid. overdag tijd om te wandelenGenoeg van die brol drinken, en je overleeft de nacht wel.

Ik voel een carrièreswitch voor je aankomen... meer verdienen en nog minder verantwoordelijkheid. overdag tijd om te wandelen![]()
ik verdien al meer dan dat.
Ervaring genoeg des nachts, daar nie van.Genoeg van die brol drinken, en je overleeft de nacht wel.

Of het was om u een vals gevoel van veiligheid te geven zodat het dal nadien des te dieper is wanneer je straks voor een half jaar je rijbewijs kwijt bent.Kreeg hier op werk een boete aan maar de auto staat op naam van de firma dus moest mij als bestuurder kenbaar maken.
Maar dan weet ge dus nog altijd niet hoeveel ge moet betalen.
Ik heb misschien al 5 jaar geen boete meer gehad en denk dat ik 2 keer geflitst ben in mijn leven ofzo dus ik was lichtjes in paniek.
Dus ik bel die dienst op en dat vrouwke zegt dat ze mij geen bedrag mag geven en dat ik moet wachten tot die boete in de bus komt.
"Mja" zeg ik: "ik heb in mijn leven amper boetes gehad ik ga daar echt van wakker liggen tot ik die boete heb, kunt ge echt niets doen?"
En toen zei ze dat het echt niet mag maar dat het eerstegraads is en ik dat kon opzoeken en me dus niet te veel zorgen moest maken.
Hoe lief is dat![]()

Nog nooit gehoord en ik ben al veel achterlijke voornamen tegengekomen.
Sinds onze plaatselijke Delhaize door een franchisenemer is overgenomen hebben ze een redelijk uitgebreid aanbod aan buitenlandse artikels, waaronder ook bv Japanse, Chinese, Amerikaanse,... limonades. Onlangs eens DR Pepper Strawberries & Cream geprobeerd. Best wel lekker.Recent in Polen Dr.Pepper Zero gevonden. Nooit gedronken, dacht altijd dat dat gewoon een slechtere cola-variant was.
Prettige verrassing om te constateren dat het echt wel een stuk lekkerder is. Zowel de Cream Soda als de reguliere variant.
ChastittyObligaat artikel:
![]()
De 175 vreemdste kindernamen van 2012
Amazing, Ricardoboy, Luther, Calvijn en natuurlijk weer een Adolf. De lijst van alle voornamen die kinderen in 2012 hebben gekregen is weer een goudmijn. Ik heb uit de vele duizenden voornamen de…www.vernoeming.nl
Sinds onze plaatselijke Delhaize door een franchisenemer is overgenomen hebben ze een redelijk uitgebreid aanbod aan buitenlandse artikels, waaronder ook bv Japanse, Chinese, Amerikaanse,... limonades. Onlangs eens DR Pepper Strawberries & Cream geprobeerd. Best wel lekker.

Die is voorbestemd om met Jizhmahaël te trouwenChastitty![]()
Die is voorbestemd om met Jizhmahaël te trouwen
Maar echt, je zal maar bv Cedrixianthley, Divainchéliënne, Queen-ensiellyque, Castellamare, Yoshiro-Horatio, Fay’den-river, Rowen-Layngeleyon, Shu-Dhjai’Drion, Dwigh-Shalaino, Ty’chaero-Jenoah, Eintemaxemilium of D’vinejerreau heten en in het eerste leerjaar je naam leren schrijven... Stel je voor dat er zo'n paar van die prachtexemplaren bij elkaar in de klas zitten. Tegen de tijd dat je als leerkracht die namen correct kan uitspreken is het alweer zomervakantie.
Stel je voor dat je naar een advocatenkantoor belt, en ze nemen daar op met "Hallo, advocatenkantoor X, u spreekt met Princeisaiah. Dan denk je toch dat je opeens in een verborgencameraprogramma beland bent. Ik heb al medelijden met de IT-afdeling die een database moet onderhouden waar Qivánno-Lorenxio, Jaere’maijah-Joshua of K’Chewaynö in voorkomen.
Zo mogelijk nog erger. Vanaf #154 is het helemaal onleesbaar. Volgens mij voelt het zo om dyslexie te hebben.
![]()
De 225 bizarste kindernamen van 2013: Juëquinaisheley, Quinoa, Feeërieke, eten!
Je mag je kind in Nederland bíjna elke naam geven die je maar wilt. Dat blijkt ook maar weer: er zijn afgelopen jaar kinderen geboren met de namen Feërieke, Lawina, Khadaffia…www.vernoeming.nl
Dr.Pepper is da mothafuka shit!! Je mag uw mond nu wel gaan wassen omdat je dat hebt vergeleken met dat bruin rioolwater waar ze wat bruis in hebben geramd.Recent in Polen Dr.Pepper Zero gevonden. Nooit gedronken, dacht altijd dat dat gewoon een slechtere cola-variant was.
Prettige verrassing om te constateren dat het echt wel een stuk lekkerder is. Zowel de Cream Soda als de reguliere variant.
En dan is de kans nog groot dat de ouders dat compleet onlogisch uitspreken; "ja ge schríjft het Saerzeah maar je spréékt het als Sarah uit hoor!" Kwestie van je kind al op voorhand voldoende sociaal-economisch te saboteren. The only way is down, K’Chewaynö!Die is voorbestemd om met Jizhmahaël te trouwen
Maar echt, je zal maar bv Cedrixianthley, Divainchéliënne, Queen-ensiellyque, Castellamare, Yoshiro-Horatio, Fay’den-river, Rowen-Layngeleyon, Shu-Dhjai’Drion, Dwigh-Shalaino, Ty’chaero-Jenoah, Eintemaxemilium of D’vinejerreau heten en in het eerste leerjaar je naam leren schrijven... Stel je voor dat er zo'n paar van die prachtexemplaren bij elkaar in de klas zitten. Tegen de tijd dat je als leerkracht die namen correct kan uitspreken is het alweer zomervakantie.
Stel je voor dat je naar een advocatenkantoor belt, en ze nemen daar op met "Hallo, advocatenkantoor X, u spreekt met Princeisaiah. Dan denk je toch dat je opeens in een verborgencameraprogramma beland bent. Ik heb al medelijden met de IT-afdeling die een database moet onderhouden waar Qivánno-Lorenxio, Jaere’maijah-Joshua of K’Chewaynö in voorkomen.
Zo mogelijk nog erger. Vanaf #154 is het helemaal onleesbaar. Volgens mij voelt het zo om dyslexie te hebben.
![]()
De 225 bizarste kindernamen van 2013: Juëquinaisheley, Quinoa, Feeërieke, eten!
Je mag je kind in Nederland bíjna elke naam geven die je maar wilt. Dat blijkt ook maar weer: er zijn afgelopen jaar kinderen geboren met de namen Feërieke, Lawina, Khadaffia…www.vernoeming.nl