Je glimlach van vandaag

tbh heb ik geen idee welke meerwaarde een bachelor toegepaste IT zal zijn voor iemand die al jaren IT doet. Ik zie bij ons veel starters met dat diploma, en veel meer dan basisvaardigheden leren ze daar toch niet. Hands on experience is zoveel waardevoller na een jaar of 4.

Omdat ik enerzijds inderdaad het gevoel heb dat ik wegens gebrek ervan nadeel ondervind tijdens de zoektocht naar werk.

Anderzijds ben ik mijn huidige functie wat beu en hoop ik via die studies een beter idee te krijgen in welke richting te evolueren.

Zeker omdat studeren in Belgie helemaal niet duur is. Alles in totaal 750 euro per jaar. Doe je weinig slecht mee uiteindelijk.

Omdat ik enerzijds inderdaad het gevoel heb dat ik wegens gebrek ervan nadeel ondervind tijdens de zoektocht naar werk.

Anderzijds ben ik mijn huidige functie wat beu en hoop ik via die studies een beter idee te krijgen in welke richting te evolueren.

Zeker omdat studeren in Belgie helemaal niet duur is. Alles in totaal 750 euro per jaar. Doe je weinig slecht mee uiteindelijk.

op die manier begrijp ik het wel. Nu, kanten genoeg in IT, network engineer, sysengie, devops, azure ops, ...

als HR mensen met 10 jaar ervaring nog afrekent op een diploma doen ze toch iets mis imo...

Moest ik HR zijn en een aantal kandidaat er uit vissen tussen honderden inzendingen zou ik ook eerst de mensen met een diploma er uit filteren. Er is mss de kans dat ik de witte raaf mis die door omstandigheden niet heeft kunnen verder studeren.

Nog een keer gras afgereden. Nu met een aangenaam herfstzonnetje op het gezicht nog aan het genieten van een fris pintje. Vitamine B en D in een keer. :smile:

Heerlijk zonnige en frisse ochtend met een lucht vol zuurstof om een lange wandeling te maken. Tijdens de wandeling ook de eerste mooie eekhoorns gespot.

De gast die achter mij in de auto reed en met zijn hoofd van links naar rechts begon te zwaaien en bijhorende bizarre bewegingen maakte.
Vermoedelijk net een goei schijf op gezet ofzo...

MX Keys toetsenbord van Logitech gekocht. Wat een plezier om daar op te typen. Zelfs aangenamer dan het klavier van mijn nieuwe laptop (MBP M3 Max). Wel een investering en ik zou ook een betere muis willen, maar ik wil daar geen honderd euro voor ophoesten.

Afstudeerfeest van lerarenopleiding bijgewoond, 1300 aanwezigen, ik schat dat 5 jonge vrouwen stijlvol waren gekleed, bij al de rest vloekte altijd wel iets met iets ander of het was duur om te laten zien dat het duur was of het was een onhandige kopie van Billy Eilish.

MX Keys toetsenbord van Logitech gekocht. Wat een plezier om daar op te typen. Zelfs aangenamer dan het klavier van mijn nieuwe laptop (MBP M3 Max). Wel een investering en ik zou ook een betere muis willen, maar ik wil daar geen honderd euro voor ophoesten.
Ik heb de MX master 3 muis samen met hetzelfde toetsenbord en vind de muis nog een grotere wauw dan het toetsenbord.

Ik heb de MX master 3 muis samen met hetzelfde toetsenbord en vind de muis nog een grotere wauw dan het toetsenbord.
Die heb ik net besteld, dus morgen zal ik dat wellicht kunnen beamen. Mijn huidige Logitechmuis scrollt amper op mijn Mac (op de Windows gaat dat beter) en ik denk dat de reviews veelbelovend zijn.

Dat keyboard doet ook veel voor het thuiswerk, want ik heb geen numpad op mijn laptop wat zeer lastig is omdat ik regelmatig tarieven en klantnummers en wat nog allemaal moet ingeven voor mijn werk. En het strakke design van de MX Keys bevalt me ook wel.

Die heb ik net besteld, dus morgen zal ik dat wellicht kunnen beamen. Mijn huidige Logitechmuis scrollt amper op mijn Mac (op de Windows gaat dat beter) en ik denk dat de reviews veelbelovend zijn.

Dat keyboard doet ook veel voor het thuiswerk, want ik heb geen numpad op mijn laptop wat zeer lastig is omdat ik regelmatig tarieven en klantnummers en wat nog allemaal moet ingeven voor mijn werk. En het strakke design van de MX Keys bevalt me ook wel.
Ik heb er 3 van elk ondertussen, 2 op de bureaus thuis en eentje in de werkrugzak om altijd een goede muis en toetsenbord e hebben

Terug
Bovenaan