Je glimlach van vandaag

youtube heeft mij de reeks "Zack Morris is Trash" voorgesteld.

De generatie die al wat ouder wordt (de mijne dus) gaat Zack Morris zeker kennen van de serie "Saved By the Bell" die hier relatief populair was in den beginne der commerciëlen televisie tijden!

blijkt dus gewoon een sociopaat te zijn.

Begin jaren negentig ben ik geboren en is er geen foto genomen van mijn periode als baby - ah nee want volgens nonkel john waren foto's passé en kon alles gefilmd worden met een handycam. Als gevolg hiervan bestaat er één cassette met beeldmateriaal (geen klassieke VHS maar een 8mm) die in de afgelopen +30jaar nooit door iemand bekeken is geweest wegens gebrek aan afspeelapparatuur.

Tot vanavond!

Cassette in handen genomen een paar weken terug en gewoon laten digitaliseren. Enorm mooi om die beelden en sfeer van toen terug te zien. Ik ben ook de jongste thuis (veruit) dus mijn broer en zus op jonge leeftijd te zien, mijn vader en moeder idem, echt speciaal. Om van de stemmetjes nog maar te zwijgen. Niet zomaar een glimlach van de dag maar een kamerbrede glimlach!

Begin jaren negentig ben ik geboren en is er geen foto genomen van mijn periode als baby - ah nee want volgens nonkel john waren foto's passé en kon alles gefilmd worden met een handycam. Als gevolg hiervan bestaat er één cassette met beeldmateriaal (geen klassieke VHS maar een 8mm) die in de afgelopen +30jaar nooit door iemand bekeken is geweest wegens gebrek aan afspeelapparatuur.

Tot vanavond!

Cassette in handen genomen een paar weken terug en gewoon laten digitaliseren. Enorm mooi om die beelden en sfeer van toen terug te zien. Ik ben ook de jongste thuis (veruit) dus mijn broer en zus op jonge leeftijd te zien, mijn vader en moeder idem, echt speciaal. Om van de stemmetjes nog maar te zwijgen. Niet zomaar een glimlach van de dag maar een kamerbrede glimlach!
Mijn nonkel heeft lang geleden een camera gekocht. Elk familiefeest (geboortes, dopen, communies, familiereizen,...) had hij die mee en filmde hij enorm veel.

Ze hebben die ooit gedigitaliseerd en ik heb alles op m'n PC staan. Zo zalig om daar af en toe stukjes van te bekijken.
Vooral m'n ondertussen overleden grootouders bezig zien, de trots op hun gezicht als ze hun kleinkinderen het varken zien uithangen :LOL:

Of ik die door een plas fiets en vast zit waardoor ik m'n voeten in die plas moet zetten om eruit te geraken. En luid roep: "He Tom, mijn kouses zijn kleddernat!!!"

Tot vanavond!

Hier ook zowat alles gedigitaliseerd van tapes (Super 8, VHS, Hi8), dia's etc.
Enorm fijn om zaken terug te zien en blijkbaar niet meer te herinneren of totaal anders :D.

Heeft ook wel iets om te bedenken dat de camera enkel voor belangrijke/speciale momenten werden bovengehaald en er nu bij wijze van spreken voor elke scheet een foto wordt getrokken.

cc35795708da1f55fd7e03e652df8ffe.jpg

Linkshandig vuistje aan de linkshandigen hier.
Ik heb er zelfs twee.

Bijlagen

• cc35795708da1f55fd7e03e652df8ffe.jpg
    cc35795708da1f55fd7e03e652df8ffe.jpg
    88,4 KB · Weergaven: 6
Terug
Bovenaan