Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan ook gewoon met een haardroger in je gezicht blazen. Zelfde effectEcht onvervalst zomerweer, dat was weer even geleden.

Niet aan te raden in het zwembad. Alhoewel voor de full experience van verbrand zijn mss wel.Je kan ook gewoon met een haardroger in je gezicht blazen. Zelfde effect![]()
Mijn nonkel heeft lang geleden een camera gekocht. Elk familiefeest (geboortes, dopen, communies, familiereizen,...) had hij die mee en filmde hij enorm veel.Begin jaren negentig ben ik geboren en is er geen foto genomen van mijn periode als baby - ah nee want volgens nonkel john waren foto's passé en kon alles gefilmd worden met een handycam. Als gevolg hiervan bestaat er één cassette met beeldmateriaal (geen klassieke VHS maar een 8mm) die in de afgelopen +30jaar nooit door iemand bekeken is geweest wegens gebrek aan afspeelapparatuur.
Tot vanavond!
Cassette in handen genomen een paar weken terug en gewoon laten digitaliseren. Enorm mooi om die beelden en sfeer van toen terug te zien. Ik ben ook de jongste thuis (veruit) dus mijn broer en zus op jonge leeftijd te zien, mijn vader en moeder idem, echt speciaal. Om van de stemmetjes nog maar te zwijgen. Niet zomaar een glimlach van de dag maar een kamerbrede glimlach!
Hier ook zowat alles gedigitaliseerd van tapes (Super 8, VHS, Hi8), dia's etc.Begin jaren negentig ben ik geboren en is er geen foto genomen van mijn periode als baby - ah nee want volgens nonkel john waren foto's passé en kon alles gefilmd worden met een handycam. Als gevolg hiervan bestaat er één cassette met beeldmateriaal (geen klassieke VHS maar een 8mm) die in de afgelopen +30jaar nooit door iemand bekeken is geweest wegens gebrek aan afspeelapparatuur.
Tot vanavond!
Cassette in handen genomen een paar weken terug en gewoon laten digitaliseren. Enorm mooi om die beelden en sfeer van toen terug te zien. Ik ben ook de jongste thuis (veruit) dus mijn broer en zus op jonge leeftijd te zien, mijn vader en moeder idem, echt speciaal. Om van de stemmetjes nog maar te zwijgen. Niet zomaar een glimlach van de dag maar een kamerbrede glimlach!
.Misschien moeten ze daar posts laten swipen voor een like of een dislike. En als je dezelfde posts liked dan wordt er automatisch een PM chat opgezet waar je met gelijkgezinden kan daten. Een gat in de markt in datingland!Die op P&A zijn stikjaloers op u.
Daar heeft men de likes afgezet.
Vorige week ne kameraad gezien na 6 jaar hier. Heel tof idd.Vriend die ik al zeker 10 jaar of langer niet meer had gezien, had me uit het niks gestuurd om eens ene te drinken. Was eerst best zenuwachtig maar fantastisch om elkaar nog eens gezien te hebben.
Vuistje terugLinkshandig vuistje aan de linkshandigen hier.
Ik heb er zelfs twee.

Bedankt mede linkshandige!
Damn, moet ik proberen.Mmmm limoncello spritz.![]()
Damn, moet ik proberen.
Met cava of ...?
In Oostende was het "verdampt, scheisse"Wacht, ik moet wel klagen. Een kuub water of 2 al kwijt.
VERDAMMT! Euh, ik bedoel verdampt.