Aprilse grillen?Hoe moet ik dat icoontje interpreteren?
Die uitdrukking is er voor een reden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aprilse grillen?Hoe moet ik dat icoontje interpreteren?
.Zegt veel over de concurrentie als ze verliezen van een 68 jarige.![]()
De meest sexy man van Rusland is … Vladimir Poetin
Vladimir Poetin doet veel Russische harten sneller slaan. De president werd onlangs verkozen tot meest sexy man van Rusland. En daar zitten heel wat half naakte foto’s voor tussen.www.nieuwsblad.be
Wat een president toch.
Geen enkele andere kandidaat haalde zulke cijfers. Atleten, acteurs, artiesten, … niemand kan met het staatshoofd wedijveren

Dat forum lijkt mij meer en meer op een oefenforum voor (toekomstige) politici : discussiëren tot in het oneindige zonder ooit tot een conclusie of consensus te komen.Ze kunnen op Pol & Actua blijkbaar moeilijk een consensus bereiken over wat een consensus nu precies is![]()
Ik snap het wel, maar vroeger kwam werd woord dat nooit gebruikt en nu is het van stropop hier, stropop daar, stropop ginder en kweetniet waarIn P&A is een “stropop argument” elke zin dat je bovenhaalt dat niet iemand anders eerst gezegd heeft. Zelfs deze reactie die ik nu schrijf zou daar als stropop argument onthaalt kunnen worden.

Mja. Het is echt geen "modefenomeen" of iets wat komt overwaaien uit de VS, hoor. Het is een logische drogredenering uit de retorica, omdat het een oneerlijke manier is van discussiëren. Dateert ook al van Maarten Luther, die het al gebruikte in 1502. "They assert the very things they assail, or they set up a man of straw whom they may attack."Ik denk wel dat sommigen het correct gebruiken hoor maar anderen kopiëren dat dan en gebruiken het dus in een foute context. Een stropop bestaat trouwens niet, enkel een stropop argument, en wat dat precies is is zeer duidelijk omkaderd. Wiki logical fallacies. Dit komt overgewaaid uit de US (daar zag ik het eerst zoveel gebruikt worden in discussies) en dat kan je gebruiken om op logische wijze heel simpel argumenten te beoordelen en weerleggen. Helemaal niet slecht maar doe dan op zen minst 5 minuten research het vooraleer je overal maar het woord stropop aan hangt![]()

Vakwerk, heb je die man zijn nr? Ik zou ook wel nog enkele camera's willen laten installeren hier bij mij thuis.Ik krijg telefoon van ne appartementsblok.
"Yo, de buur hier is het dak opgekropen om ne camera te installeren, ik zal u wat foto's bezorgen."
De camera- installatie
Die paljas is dus met een aftands kaske dat dak opgekropen met ne lange kabel heeft dat kaske daar gegooid en die camera aan vastgemaakt en dan die kabel door het pannendak laten lopen.
wat bezielt zo`n mensen toch? allez, die moeten toch een beetje nagedacht hebben, want anders zouden ze zo`n lange kabel niet hebben gekocht en toch ook het besef hebben gehad dat een gewoon plankske vanwege het overhangend gewicht niet zou lukken.Ik krijg telefoon van ne appartementsblok.
"Yo, de buur hier is het dak opgekropen om ne camera te installeren, ik zal u wat foto's bezorgen."
De camera- installatie
Die paljas is dus met een aftands kaske dat dak opgekropen met ne lange kabel heeft dat kaske daar gegooid en die camera aan vastgemaakt en dan die kabel door het pannendak laten lopen.
Je kan nu toch niet gaan verwachten dat abnormalen opeens normaal gaan doen en nadenken eer ze iets doen?wat bezielt zo`n mensen toch? allez, die moeten toch een beetje nagedacht hebben, want anders zouden ze zo`n lange kabel niet hebben gekocht en toch ook het besef hebben gehad dat een gewoon plankske vanwege het overhangend gewicht niet zou lukken.