Je glimlach van vandaag

Nieuwe BBQ gehad voor mijn vaderdag van mijn vriendin. We hebben hier zo'n grote gemetste staan, maar voor zo eens met 2-3 man te eten is dat altijd gedoe, dus ze heeft een kleinere gegeven omdat ik daar toch graag mee bezig ben. Eindelijk kunnen testen en resultaat was echt wel goed. Nog wat oefenen om de luchttoevoeren te leren controleren, dus weer een bezigheid voor de zonnige avonden. :love:

Nieuwe BBQ gehad voor mijn vaderdag van mijn vriendin. We hebben hier zo'n grote gemetste staan, maar voor zo eens met 2-3 man te eten is dat altijd gedoe, dus ze heeft een kleinere gegeven omdat ik daar toch graag mee bezig ben. Eindelijk kunnen testen en resultaat was echt wel goed. Nog wat oefenen om de luchttoevoeren te leren controleren, dus weer een bezigheid voor de zonnige avonden. :love:
De BG community stelt zich graag kandidaat om te proeven wat je allemaal kan maken met je nieuwe BBQ. We willen je genoeg kansen geven om te oefenen...

Ik heb ondertussen genoeg Disney Star Wars gezien om bijna automatisch met de ogen te gaan rollen als er weer een lady boss op het scherm verschijnt. Maar de vertolking van Furiosa die door Anya Taylor-Joy wordt neergezet in de nieuwe Mad Max is echt een ongefilterde bad ass. Knap gedaan.

uPlpnzn.png

Het is hier afrikaans feestje int straat. Ben precies op congé. Nog een coctail, een strand en een palmboom graag!

Maar de echte glimlach is voor mijn racistische schuinoverbuur. Diene is volgens mij al zijn meubels aan het opfretten en de politielijnen aan het platbellen :laugh:

Het is hier afrikaans feestje int straat. Ben precies op congé. Nog een coctail, een strand en een palmboom graag!

Maar de echte glimlach is voor mijn racistische schuinoverbuur. Diene is volgens mij al zijn meubels aan het opfretten en de politielijnen aan het platbellen :laugh:
Aan 't station in Kortrijk was het ook Afrikaans feest.

Laatste draadjes uit het gezicht van de zoon laten halen vandaag. Wat een topservice van pediatrie in het ziekenhuis van Ieper, dat moet ook gezegd. Nu de factuur afwachten, 2 pediaters en 1 plastisch chirurg plus drie verpleegsters nodig gehad om het tot een goed einde te brengen, die gaan elk hun honorarium vragen zeker? :unsure:

Ik heb ondertussen genoeg Disney Star Wars gezien om bijna automatisch met de ogen te gaan rollen als er weer een lady boss op het scherm verschijnt. Maar de vertolking van Furiosa die door Anya Taylor-Joy wordt neergezet in de nieuwe Mad Max is echt een ongefilterde bad ass. Knap gedaan.

uPlpnzn.png
ik ben het 100% met u eens, maar toch:

Laatste draadjes uit het gezicht van de zoon laten halen vandaag. Wat een topservice van pediatrie in het ziekenhuis van Ieper, dat moet ook gezegd. Nu de factuur afwachten, 2 pediaters en 1 plastisch chirurg plus drie verpleegsters nodig gehad om het tot een goed einde te brengen, die gaan elk hun honorarium vragen zeker? :unsure:

En misschien zelfs cash in een enveloppe als je de krant leest.

dat programma van Vlaams Belang voor de lokale verkiezingen (lot van het platte racisme en de openlijk discriminatie):

hoe dicht bij uw volk staat ge als ge met een vlak gezicht dingen aankondigt als:
"Vlaams Belang wil concreet dat in elke zone, op elk moment, binnen de tien minuten een ploeg ter plaatse kan zijn." De partij wil ook dat de politie nachtelijke bus- en tramverbindingen zou gebruiken voor patrouilles.

dus ge wilt dat uw politie 's nachts de bus of de tram pakt, "om binnen de 10 minuten ter plaatse te zijn" ? los van het feit dat er helemaal geen bussen of trams rijden 's nachts (als ge enkel met een chauffeur rond rijdt zijt ge daar misschien niet van de hoogte), hoe kunt ge binnen de 10 minuten ter plaatse zijn als ge moet rekenen op het schema van de bus? zeker in een maatschappij waarbij de overheid de bus-maatschappij laat doodbloeden omdat ze het niet willen bekostigen?

zo idioot dat het lachwekkend is :lol:

Is dat dan niet eerder dat de politie moet patrouilleren op nachtelijke lijnen (of die er veel zijn dat is een andere vraag).

Dan hebben ze dat toch verkeerd verwoord.
Een bus gebruiken om te patrouilleren is iets anders als patrouilleren op een bus.

Dan hebben ze dat toch verkeerd verwoord.
Een bus gebruiken om te patrouilleren is iets anders als patrouilleren op een bus.
“De partij wil ook dat de politie nachtelijke bus- en tramverbindingen zou gebruiken voor patrouilles. Op die manier denkt ze de veiligheid op het openbaar vervoer te kunnen verbeteren.”

Ze zouden dus meerijden met tram en bus als patrouille.
Er staat nergens dat ze tram en bus zouden gaan gebruiken om een interventie te doen.

Terug
Bovenaan