Je glimlach van vandaag

Ieder z’n hobby zeker :unsure:

IMG-7552.jpg
Er is echt redelijk wat volk dat elk weekend begrafenissen doet om doodsprentjes te verzamelen. Gotta catch ‘em all :unsure:

Ja de game mania weg sie. Was toch leuk om 2dehands Xbox games te vinden aan soms heel lage prijzen. Spijtig.

Ruben Van Gucht die live op televisie komt met de benen van de vrouw waarmee hij scheef poept op hotel in beeld. Can't make this shit up :D

Toch grappige jongens bij De Morgen hé. :hurrr:

'Uroloog Piet Hoebeke: ‘Let op voor websites met beloftes over erectiepillen die ze niet hard kunnen maken’.

Ik wil graag dit forum bedanken om mij te helpen realiseren dat ik een onaangenaam persoon aan het worden was. Een fulltime kolf moeder zijn begon zwaar op mij te wegen waardoor oververmoeidheid onvermijdelijk werd. Ik heb even een stap terug genomen om nu terug vooruit te kunnen. Bedankt BG! ❤️

Ik wil graag dit forum bedanken om mij te helpen realiseren dat ik een onaangenaam persoon aan het worden was. Een fulltime kolf moeder zijn begon zwaar op mij te wegen waardoor oververmoeidheid onvermijdelijk werd. Ik heb even een stap terug genomen om nu terug vooruit te kunnen. Bedankt BG! ❤️
Ik ga dit mij toe eigenen en op mijn mod cv zetten.

Beter laat dan nooit denk ik dan. Diploma secundair behaald. 🤷‍♂️ Niet dat het moeilijk was, maar kom. Nu nog eruit komen wat ik volgend jaar wil gaan doen. Enfin, in september.

Terug
Bovenaan