Je glimlach van vandaag

Nee, dan komt @BlackOccult wel weer om de grap te verpesten.
Ik denk dat iemand anders al druk bezig is met de grap te verpesten. Niet zo ernstig nemen!
Wat veel vervelender is, is dat gebruikers nu bij elk nieuws denken dat het een aprilgrap is en het juridische nieuws over unsure niet echt serieus opgevat wordt.

(semantische metadiscussie: dit zijn unieke avatars, in tegenstelling tot in jouw quote)

6-A7-ECACC-DCF7-42-A1-A234-318-C78-CC99-CF.jpg

:biglaugh:

Op hln:
1617281241116.png

Professor Dirk Devroey (rechts). © Getty Images, Photo News

Al een chance dat die (rechts) er bij staat...

Edit mod: image format gecorrigeerd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vorige week is onze lounge toegekomen en deze week de parasol. Ideaal moment om alles eens op te stellen. Boekje, koekje en drankje erbij 😎

Amai. Qua krantenkop kan deze ook wel tellen 🤣

Lizzy had last van vaginale droogte en urineverlies: “Dankzij het 'orgasme-shot' kan ik sneller klaarkomen”

Amai. Qua krantenkop kan deze ook wel tellen 🤣

Lizzy had last van vaginale droogte en urineverlies: “Dankzij het 'orgasme-shot' kan ik sneller klaarkomen”

Maar het kan nog altijd beter 🤣

Namiddag losten we een schip met zand. Zelf ook een vrachtwagen genomen en gaan meehelpen.
koppel 40’ers is romantisch aant picknicken aan de loshaven. (Duidelijk niet met hun eigen partner)
om daarna in een ford bestelbus 80m van ons stevig van bil te gaan.

als echte truckers zaten wij op onze cb~radios commentaar te geven 😄

Nadien hebben ze nog romantisch zitten knuffelen, om daarna elk met hun eigen auto naar huis te rijden.

Namiddag losten we een schip met zand. Zelf ook een vrachtwagen genomen en gaan meehelpen.
koppel 40’ers is romantisch aant picknicken aan de loshaven. (Duidelijk niet met hun eigen partner)
om daarna in een ford bestelbus 80m van ons stevig van bil te gaan.

als echte truckers zaten wij op onze cb~radios commentaar te geven 😄

Nadien hebben ze nog romantisch zitten knuffelen, om daarna elk met hun eigen auto naar huis te rijden.
Wat moet een mens ander doen met zo een mooi weer hé 😂

Nieuwe keukenmixer kwam net toe met bpost en was zo blij als een klein kind. :lol: Heb zelfs een klein vreugdedansje gedaan.

when did I get this old? :eek:

Gebeld naar het ziekenfonds, op de achtergrond was duidelijk een blije kleuter te horen. Op een bepaald moment begint die luidkeels te zingen en de dame aan de telefoon excuseert zich.
Ik zei direct:
- "jij bent de held die het zo vol kan houden, chapeau hoor, ik ben heel blij dat ik elke dag naar kantoor mag gaan!"
- "ik heb dan nog een boreling ook, het is ècht enorm zwaar!"
- "Wauw, zo pittig! Ècht, ik sta vol bewondering! Heel veel goede moed in elk geval, niets dan respect voor jou!"
- *half verdoken snikje* "Bedankt. Ik kan dit wel gebruiken vandaag".

Staat bij mijn glimlach omdat ik iemand toch wat erkenning heb kunnen geven, maar eigenlijk is het te absurd voor woorden hoe Corona ons dwingt in alle bochten. Gedwongen thuiswerk is 1 zaak, maar tegelijk ook nog eens gedwongen worden dat met baby's/peuters/kleuters te doen is al helemaal van de pot gerukt 😔

Terug
Bovenaan