Je glimlach van vandaag

Geen idee waarom, maar ik had vandaag eens zin om te testen of ik de full-electric WLTP-afstand van mijn auto kon halen (die is 72km, en de afstand deur-deur was 72.49km, waarvan 57km snelweg), en het is zowaar gelukt, met 1% batterij over (pakweg nog 500m). Gewoon gereden aan de snelheidslimieten, zo weinig mogelijk geremd en nooit sneller dan met 25% vermogen versneld.

Goh toch een stukje nostalgie. Originele GM in merksem in de 90’s.
'MAiRuKsum'

Mijn exemplaar van Final Fantasy 7 nog gekocht. En veel teveel gaan spijbelen toen ge nog op hun TV's een game mocht uitproberen. Zo Wild 9 op een paar dagen daar uitgespeeld. THPS wedstrijdjes. Good times.

Oei, dacht dat die al jaren failliet waren. Winkels waar ik kwam zijn er al lang niet meer.
Aantal winkels is inderdaad al flink geslonken. Wij hadden er hier ook een dacht ik, tot ik naar de lijst van de winkels ging kijken van die 14 winkels in België en die niet kon vinden. Blijkt dat die al 7 jaar dicht is :rofl:

Wel goeie winkel om games voor vorige generaties consoles te vinden. Ze hadden vorig jaar een leuke actie waar je 5 PS3 games voor €20 kon kopen. Zo toch een goeie slag geslaan voor games waar je online een pak meer aan kwijt zou zijn.

Toch wat nostalgie aan GM, maar dat nieuws is niet echt verrassend.
Als kind nog daar geweest om Mew te kunnen krijgen in Pokémon Red :unsure:

Laatste keer dat ik in GM een spel gekocht heb moet in 2008 geweest zijn toen Spore uitkwam. :unsure:
Van mij ergens in 2004, toen Medal of honor: pacific assault,
en Metal gear solid 2: sons of liberty uit kwamen.

Was toen een breekpunt. de games kwamen uit op een DVD, en die downloaden ging precies iets moeilijker, omdat de dvd writer nog niet ingeburgerd was. Toen dus verplicht kopen :')

Tot deamon tools en andere mounting apps op de markt kwamen, was ook dat gedaan :p

Eigenlijk heb ik bewondering voor Kinder van Ferrero. De hoeveelheid producten die zij op de markt gooien in een variatie van ‘chocolade’ en ‘melk’ in combinatie met verschillende tailles van noten … Indrukwekkend. Moet eens tellen als je in het koelvak, vriesvak, koekjes-én chocolade rayon bent.
Daarnet uit supermarkt ‘Tronky’ meegebracht. Blijkt gewoon een Bueno zonder chocolade rond. I ain’t even mad.

Moet eens tellen als je in het koelvak, vriesvak, koekjes-én chocolade rayon bent.
Of gewoon hun site eens bezoeken.
17 Kinder producten.

IMG_6144.jpeg

IMG_6145.jpeg

Terug
Bovenaan