Oldskooler
Well-known member
Om jullie op te fleuren met dit weer:
+
+
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Geen fan van je ex-werkgever?![]()
Game Mania krijgt bescherming tegen schuldeisers en zoekt overnemer
Heroik, het moederbedrijf van winkelketen Game Mania, heeft donderdag bij de ondernemingsrechtbank van Antwerpen bescherming tegen zijn schuldeisers gevraagd en gekregen. Het gaat nu op zoek naar een overnemer, zo maakt het bekend in een persbericht.www.hln.be
![]()

Dat is licht uitgedrukt. Toxic as hell.Geen fan van je ex-werkgever?![]()
Do tell…Dat is licht uitgedrukt. Toxic as hell.
'MAiRuKsum'Goh toch een stukje nostalgie. Originele GM in merksem in de 90’s.
Aantal winkels is inderdaad al flink geslonken. Wij hadden er hier ook een dacht ik, tot ik naar de lijst van de winkels ging kijken van die 14 winkels in België en die niet kon vinden. Blijkt dat die al 7 jaar dicht isOei, dacht dat die al jaren failliet waren. Winkels waar ik kwam zijn er al lang niet meer.

Van mij ergens in 2004, toen Medal of honor: pacific assault,Laatste keer dat ik in GM een spel gekocht heb moet in 2008 geweest zijn toen Spore uitkwam.![]()

Same. En daar CS op de lan spelen.Als kind nog daar geweest om Mew te kunnen krijgen in Pokémon Red![]()
Of gewoon hun site eens bezoeken.Moet eens tellen als je in het koelvak, vriesvak, koekjes-én chocolade rayon bent.