Je glimlach van vandaag

Ik vond het eten wel lekker daar, maar belachelijk lang moeten wachten. Denk wel dat het beter is wanneer je niet via de app bestelt, maar gewoon aan het kraampje zelf.

Familie Appeltans schuldig aan huisjesmelkerij en krotverhuur: miljoenenboete en 40 maanden effectieve celstraf
Dat dat nog zo lang geduurd heeft voor die eens tegen de juridische lamp liepen is toch onbegrijpelijk. Maar bon, het verhaal zal nu wel effectief ten einde zijn. Hetgeen ze moeten betalen aan boetes zal maar een peulschil zijn wat die gangsters in totaal al hebben binnengerijfd (ook al gaat het over 8,5 miljoen euro aan boetes), er worden ook een hoop eigendommen verbeurd verklaart, maar zowel vader als zoon moeten meer dan 3 jaar effectief naar de cel. :oi22: Het enige wat nog ontbrak was een gerechtelijke ontbinding van die nv. Dat zou het feestje helemaal compleet hebben gemaakt.
Nu gaan ze zelfs eens meemaken wat het is om in een kruipkot te zitten met veel te veel mensen en met ongedierte (aka Belgische gevangenissen). 😂

Ik heb eens even de jaarcijfers van hun vennootschap (Arlimo nv) nagekeken. Die betaalden zelfs nooit belastingen.

Nog een interessant weetje: de vrouw van Manu Appeltans (= de zoon) is orthopedist in een Limburgs ziekenhuis. Die haar prioriteiten zullen toch ook eerder bij het monetaire liggen dan bij menslievendheid, anders ben je toch niet al jaren getrouwd met de koning der huisjesmelkers. :hurrr:

Laatst bewerkt:
Familie Appeltans schuldig aan huisjesmelkerij en krotverhuur: miljoenenboete en 40 maanden effectieve celstraf
Dat dat nog zo lang geduurd heeft voor die eens tegen de juridische lamp liepen is toch onbegrijpelijk. Maar bon, het verhaal zal nu wel effectief ten einde zijn. Hetgeen ze moeten betalen aan boetes zal maar een peulschil zijn wat die gangsters in totaal al hebben binnengerijfd (ook al gaat het over 8,5 miljoen euro aan boetes), er worden ook een hoop eigendommen verbeurd verklaart, maar zowel vader als zoon moeten meer dan 3 jaar effectief naar de cel. :oi22: Het enige wat nog ontbrak was een gerechtelijke ontbinding van die nv. Dat zou het feestje helemaal compleet hebben gemaakt.
Nu gaan ze zelfs eens meemaken wat het is om in een kruipkot te zitten met veel te veel mensen en met ongedierte (aka Belgische gevangenissen). 😂

Ik heb eens even de jaarcijfers van hun vennootschap (Arlimo nv) nagekeken. Die betaalden zelfs nooit belastingen.

Nog een interessant weetje: de vrouw van Manu Appeltans (= de zoon) is orthopedist in een Limburgs ziekenhuis. Die haar prioriteiten zullen toch ook eerder bij het monetaire liggen dan bij menslievendheid, anders ben je toch niet al jaren getrouwd met de koning der huisjesmelkers. :hurrr:
Ze hebben volgens mij ook nog rechtzaken lopen tegen het illegaal kappen van bomen op hun landgoed.

Nu nog met die boete en hun gevangenisstraf, gaan ze niet armoede moeten leven.

Kan ik iemand een glimlach bezorgen door zijn of haar "friendcode" of een link (geen idee eigenlijk hoe het werkt) in te geven bij mijn aanvraag om klant te worden bij Yoin? :coolbrows:

En blijkbaar krijg ik zelf dan ook nog €10 korting :cheer:Wie dus klant wil worden bij Yoin ... hier even polsen is de boodschap. Je maakt iemand anders blij, én jezelf :biglaugh: Thanks @Dyer Hunt en @Green Mamba voor de snelle reply. Zoals via PM besproken was de snelste de link die ik gebruikt heb.

Zoon moest hechtingen laten verwijderen terwijl we in Zweden zitten. Deze morgen gebeld naar een dokter die hier niet ver van zit, kort na de middag al mogen gaan. Komen daar toe, nemen een kopie van een Nederlandstalige brief van het ziekenhuis in Ieper, kijken eens naar zijn Europese verzekeringskaart, draadjes er uit, klaar. Niets te betalen, ze regelen het wel met de Belgische ziekteverzekering. Aangenaam verrast dat dat zo kan.

Ben is curieus sommige reeksen denk ik perfect of nagenoeg perfect en ook volledig ingevuld sommige 7 v/D 20 ingevuld voor de tijd om was :unsure: . Maar je kon blijkbaar zelfs slagen met niks in te vullen op een reeks. Zou vrij snel moeten geweten zijn het resultaat.

Wat is dit nog geworden eigenlijk?

Terug
Bovenaan