Je glimlach van vandaag

Twee van onze livings hebben een uitgesproken karakter door de elementen die aan de tijd van toen gebonden zijn maar de derde, waar we meest samen zitten, is een beetje een gezellige mishmash. Mr S heeft een kunstfoto gekocht - geen zwans, Mr Strange heet die mens - en … allee ja nu hangt dees aan de muur… (hangt recht, tis ik die nie recht kon trekken)
Bekijk bijlage 30222

Mr S zal wss wel recht kunnen trekken nu.

Twee van onze livings hebben een uitgesproken karakter door de elementen die aan de tijd van toen gebonden zijn maar de derde, waar we meest samen zitten, is een beetje een gezellige mishmash. Mr S heeft een kunstfoto gekocht - geen zwans, Mr Strange heet die mens - en … allee ja nu hangt dees aan de muur… (hangt recht, tis ik die nie recht kon trekken)
Bekijk bijlage 30222
Nu weten we dus eindelijk hoe Mr en Mrs Squid eruit zien.

🫣

Tja wat noem je een living.

Mijn achterburen hebben ook nog een duffe zolder met een biljart tafel en 2 afgedankte zetels er rond om te chillen.
Is dat dan ook "een living" ....?
En ja, die hebben ook nog een veranda met een zitbank in. Dus living 2 dan?
Plus hun feitelijke woonkamer.

Alléé alle voorwaarden zijn voldaan, ik ga vragen dat ze zich ook lid maken op BG dan.

De haircut van deze rechtse "Estonian" politieker..(Rain Epler)
GAKk0ajbwAAhq8b.jpg

Mr S heeft smaak…
Eh ja, hoe zit dat? Als ik rondloop en tel zijn er drie livings. Wacht, ik tel nog eens, moment. Eentje … twee … jep drie.
Zo vreemd is dat idd toch niet?
Wij hebben ook 3 livings.

En eens alles hier af geraakt nog een bureau/leesruimte en een mancave/4e living erbij :biglaugh:

Ik volg ook niet meer, 3 woonkamers voor een eengezinswoning? Lijkt me zo een beetje...overbodig? Sowieso wordt er hier vreemd geteld denk ik.

Wat is de definitie van een living?
Want ik ga na mijn verbouwingen een living, een speelkamer voor de dochter en een mancave hebben.
Telt dit als 3 livings?

Kwestie dat ik weet waar ik sta eh

In mijn vriendengroep eigenlijk maar 1 iemand die ik ken die 2 livings heeft (ale zijn ouders, die in de diamantsector zitten en het niet slecht doen).
De 2de living stond antiek meubilair en enkele duren tapijten, waarbij de tapijten met een kammetje geborsteld werden...
Geef mij dan maar 1 living 😂

Terug
Bovenaan