Je glimlach van vandaag

De eerste 2 bidons van dit jaar kunnen aan toevoegen aan de collectie omdat er 2 wielerploegen redelijk dicht op hotel zitten waardoor de collectie momenteel op 1445 verschillende staat. Hopelijk na zondag boven de 1450 :p

De eerste 2 bidons van dit jaar kunnen aan toevoegen aan de collectie omdat er 2 wielerploegen redelijk dicht op hotel zitten waardoor de collectie momenteel op 1445 verschillende staat. Hopelijk na zondag boven de 1450 :p
Vertel me meer over deze hobby.

Ik heb steeds zin om mijn collectie van 4 bidons in de vuilbak te kappen.

Vertel me meer over deze hobby.
Ik ben er al een jaar of 15 mee bezig met die te verzamelen. Dat is begonnen met een bidon te krijgen na de koers en doordat ik dan vaker naar de koers ging ben ik dat blijven doen omdat iedere ploeg andere heeft. Ondertussen heb ik al een hele kamer laten veranderen voor mijn hele koerscollectie en heb ik ook al dikwijls geruild met andere verzamelaars in het buitenland. Het enige waar ik elk jaar tegenop zie is alle bidons van dit jaar alfabetisch ertussen zetten wat me een paar uur werk kost.

Zo zag mijn collectie eruit deze zomer.

Ik ben er al een jaar of 15 mee bezig met die te verzamelen. Dat is begonnen met een bidon te krijgen na de koers en doordat ik dan vaker naar de koers ging ben ik dat blijven doen omdat iedere ploeg andere heeft. Ondertussen heb ik al een hele kamer laten veranderen voor mijn hele koerscollectie en heb ik ook al dikwijls geruild met andere verzamelaars in het buitenland. Het enige waar ik elk jaar tegenop zie is alle bidons van dit jaar alfabetisch ertussen zetten wat me een paar uur werk kost.

Misschien een domme vraag, maar als je een bidon vindt langs de kant van de weg. Hoe weet je dat dit van een profrenner is en niet van een amateur die “sluikstort”?

jij hebt geen vrouw vermoed ik?

Die van mij zaagt al als mijn 10 bidons ergens in de weg staan. Maar ik zit in een toxische relatie zegt BG.

Vooroordelen, ik zie 2 mannen met kleren van een bouwbedrijf toekomen aan de bushalte, en ik denk dat het Polen waren. Ledigen ze ne ganse rugzak met kadavers in de vuilbak aan de halte. Mkay :p

Misschien een domme vraag, maar als je een bidon vindt langs de kant van de weg. Hoe weet je dat dit van een profrenner is en niet van een amateur die “sluikstort”?
Af en toe sta ik wel eens aan de bevoorrading tijdens de koers en dan kunnen ze enkel van renners zelf komen. Daar staat altijd veel volk dus alles wordt altijd rap opgeraapt. Sinds een paar jaar mogen ze ook enkel de bidons weggooien in wegwerpzones die zijn aangeduid.

Maar de meeste bidons krijg ik na de koers tussen de ploegbussen. Zoals ik morgen van plan ben. Dan doen ze de frigoboxen open en beginnen ze wat ze nog over hebben van die dag weg te geven omdat die al gevuld zijn met sportdrank en niet meer kunnen hergebruiken.

Soms zouden ze daar eens moeten een camera zetten om dat allemaal te filmen. Bij sommige ploegen staan ze met een man of 100 te wachten tot ze de frigobox openzetten. Zeker bij de openingskoersen. Dan is het bij veel alle remmen los en wordt er wel eens geduwd.
jij hebt geen vrouw vermoed ik?
Gelukkig niet. Te slechte ervaring met partners van vrienden en plaatsgebrek 😂

Nog 3 dagen en 'dry februari' zit er op. Ik heb niet mee gedaan aan 'dry januari' maar 'dry februari' gaat wel lukken.

Opmerking: Al was het mijn verjaardag deze maand en die dag had ik het even moeilijk. :tongue:
1 maart --> Waar blijft mijne gin tonic ??

Laatst bewerkt:
Nog 3 dagen en 'dry februari' zit er op. Ik heb niet mee gedaan aan 'dry januari' maar dry februari gaat wel lukken.

Opmerking: Al was het mijn verjaardag deze maand en die dag had ik het even moeilijk. :tongue:
1 maart --> Waar blijft mijne gin tonic ??

Ik heb dry januari en tournée minerale overleefd. En best aardig.

Ik heb dry januari en tournée minerale overleefd. En best aardig.
Ik ben iemand die het haat om mee te doen met zo'n initiatieven gewoon omdat ik dan het gevoel krijg dat 'je moet mee doen' want iedereen doet mee (en anders ben jij die seut en ik doe dat dan heel bewust). Begrijp je?

Dan doe ik die actie doodleuk de maand daarna. Dat is geen toeval dat ik net februari heb uitgekozen. :tongue:

Opmerking: Ik heb niks tegen zulke acties maar ik bepaal zelf wel wanneer ik dit doe voor mijzelf. Je moet je er zelf goed bij voelen he :D
Ik ben eerlijkheidshalve op dat vlak zo'n beetje als VA. Ik ben ne vriendelijke kerel maar als men iets eist (of dat probeert) van mij dan reageer ik met: 'Ik moet just niks'

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan